24.02.2008 | Brooster
Janez, ma ne se jokat prav... Ce pa hoces s tem kaj prodati, si pa ze dalec mimo.
03.02.2008 | mirka
fantje hvala vam na resnici
29.01.2008 | Jimba
A je še kje kak stereotip, ki je ostal neopisan?
24.01.2008 | ROMBT
ODGOVOR SIMONI-RES STE NORICE
11.01.2008 | Simona
Đizus, smo res takšne norice?
07.01.2008 | Robi
Taja, poglej med noge, morda nisi kar misliš da si ;(
26.09.2007 | Taja
Meni grejo pa že počasi na živce take 'stereotipne' zadeve. Zakaj se naprimer jaz nikoli ne najdem v teh 'ženskih' napakah?!
26.05.2007 | angelina
Pozdravljeni vsi,ki se ljubite!Prekletstvo tistim,ki niso nikoli občutili ljubezni.Največje preklestvo tistim,ki ogrožajo ljubezen drugih.Spori med ljubimci obnavljajo ljubezen.To drži:-) Držte se in ljubite se...sam res ne zamujajte zmenke nobenmu se ne da prevec čakat....pa pa
08.05.2007 | kontra
olivija - če še te svet (in tudi avtor članka) te je opomnil, da nismo idealni.
stari to pa si napisal zeloooo dobro, samo upam da se bo ženskam kaj od tega vsedlo v glavo, ne da bodo sam prebrale pa si mislile - me ne briga.
kar pa se ženskega zamujanja tiče - pa bi rad enkrat kmončno od ene ženske zvedel - zakaj je to potrebno?
lp, vsem
08.05.2007 | Neža
Zabavno. Da nisi mogoče punca?
03.05.2007 | malecka;)
nikoli ne zamujam in ne maram ljudi ki zamujajo! v družbi ne maram bit osladna in mi je šlo vedno na živce kadar je bil tak moj fant! nakupovat hodim sama ali pa s prijateljicami, ker je tako najbolj sproščujoče! svojemu fantu ne maram govoriti o bivših in to pričakujem tudi od njega - me niti najmanj ne zanima!!! imam svoje napake in jih odkrito priznam,se na ta račun pošalim in nasmejim! ne maram ogovarjanja, zato tudi tega ne počnem - "če ima kdo o komur kakršnokoli mnenje mu to naj pove v obraz, ne pa za hrbtom"!!! nisem oseba, ki bi veliko govorila pa da ne boste narobe razumeli, tudi tiho nisem nonstop - dogajanje opazujem in vsake toliko časa rada kej pripomnim in s kako izjavo poskušam narediti druženje zabavnejše. glede posesivnosti žensk - če sm fanta kdaj vprašala kam s kom,... =nisem nikoli. naj gre kam hoče, sej je pa dost star da ve kaj lahko in kaj ne sme. nobeden ne mara če mu kdo diha za ovratnik = sej smo pa odrasli in nismo več pod budnim očesem staršev ( partner pa naj ne bi bil ati ali pa mami)! prepiranje s fantom me je vedno nenormalno vzburilo (zato je bil sex po prepiru vedno najbolj ognjevit in strasten) - si ne morem predstavljati da po prepiru ne bi bilo nič. sploh pa da po tem ne bi spala z njim v isti postelji!!!
ne najdem se v vašem članku gospod/ič janez s., počaska se bom začela spraševati, če sem sploh ženska... ali pa prosim napišite kej bolj oprijemljiveva in manj posplošenega! že pričakujem naslenji članek z naslovom "kaj imate (moški) pri ženskah radi" ;) lp
03.05.2007 | hm
vsak gleda na stvari drugače in to moramo sprejemati!
02.05.2007 | viki
super si napisal.ob tem članku se naj ženske mal zamislijo.
25.04.2007 | srnca22
verjamem da ko bom odrasla se bom na te stvari požvižgala.
18.04.2007 | olivija
Tole je pa spesnil en fejst popoln dečko. Wau! Zgleda, da je idealen. ? je/ni?
27.03.2007 | mon
to ja, skregajmo se vsi skupaj
27.03.2007 | mon
nekdo je pa jezen:)
24.03.2007 | apatiko
A zagovarjaš tudi tisto:"Drugovi, dosta su nam srali na glavu. Vrjeme je, da i mi otvorimo usta."?
21.03.2007 | Manfreda
Mene moti samo nekaj: vsi vemo, da sta na svetu dve vrsti ljudi: moški in ženske. Vemo, da se razlikujemo, tako po videzu, kot po občutjih. Zakaj, za vraga, se moramo vedno ženske prilagajat, ženske moramo razumet moške! Pa kdo pravi, da me to hočemo? Morda ne bi bilo slabo, če mi se gospodje včasih skušali postaviti v našo kožo in se nam oni prilagoditi.
20.03.2007 | Mali
kaj te vem .zenske so zakon.VSAKA SKRIVA NEKAJ POSEBNEGA V SEBI.VSAKA JE SEXI PA CEPRAV SE PREVEC OBREMENJUJEJO Z POSTAVO.SAJ STE LEPE PA SEX TUDI .le tako naprej
16.03.2007 | SaNdRa
wse ok sam upam da bo to kmalu da ženske zwemo ka wam moškim paše???
05.03.2007 | Robert
Če bi se po eni strani lahko strinjal z napisnim, pa mi druga stran bolj leži. Stereotipi so poenostavitve zato, da bi nekateri ljudje lažje živeli sami s seboj.
Ženske so ravno tako čudne kakor smo čudni sami. Žensk ne ljubimo zaradi njihove popolnosti temveč zaradi vseh tistih drobnih napak, ki jih delajo edinstvene. Fora ni v popolnosti temveč v sprejemanju različnosti. Če je to sprejemanje in razumevanje z obeh strani enako potem je zveza povsem COOL. Članek vsekakor deluje bolj kot gledanje z viška... superiornost, nadvlado, mačizem.. Razlog... od vse te množice analiziranh še ni bilo prave... in je po napisanem tudi nikoli ne bo... Žal.. :D Potrebno bo pogledat najprej pri sebi.. se vam ne zdi?
27.02.2007 | rina
kaj ko bi enkrat obdelali moške, ki neprenehoma govorijo, se hvalijo, so mačoti in nevem kaj še vse, pobje so prav taki kot me
22.02.2007 | babi
v mojih časih nisem nikoli dovolj govorila
22.02.2007 | lubenica
meni pa je cool. Lepo si povedal in čas je, da si me superiorne damice to priznamo. Saj vas ni težko razumeti - ker ste res preprosta in nekomplicirana bitja - pa še bay the way se izdate - tako skozi malenkosti. Jaz vas imam rada.
21.02.2007 | lunca
Moški, ki očita ženskam dolgo govorjenje, si vzame čas in napiše sestavek, da lačen postaneš predno ga prebereš do konca...
Želim ti veliko užitkov v moški družbi, tam vsega v tvojem sestavku napisanega prav gotovo ni.
20.02.2007 | djevojka sa sela
Jaz sem punca iz socialističnih časov apatiko. Pri meni dobesedno velja in drži pravilo: ..." pređite sa riječi na delo " , ali tak nekak.
16.02.2007 | apatiko
Ti djevojka sa sela te kar vidim kako žagaš cel dan daleč od vsakršne tehnologije in potem zvečer hitiš najprej s konjsko vprego, potem pa še z vlakom v civilizacijo do prvega računalnika, da nam poveš kako na kmetih tudi danes še vedno nimate stika s tehniko. Aha, ha ha... res si bio.
16.02.2007 | encian
se ze veselim pricakovanega testa
15.02.2007 | wir
Čao angelček brezmadežni. Ej ,počak deviški pas si pozabla.
15.02.2007 | jaz
Jao, s kom se jaz ukvarjam tukaj. Sama kurbarija vas je. Res škoda cajta. Mejte se. I'm out.
15.02.2007 | djevojka sa sela
Kaj nam gre pri ženskah na živce? Kaj pa nam gre pri moških na živce? Meni pa tole pikolovstvo in * teranje mak na konec* Ženske pa vam mirno polzijo iz rok, vi pa zganjate cirkus okrog teh nekaj sekund. Noro. Na selu nimamo ur na rokah, nimamo mobilcev v žepih, slišimo samo cerkveni zvon in ga žagamo od poldne do večernice, na seniku ali v .....
15.02.2007 | wir
Pomilovanja je vreden tvoj tehnični sex jaz treniran po sexualnih priročnikih ko meriš čas trajanja predigre in igre pa potem orgazma . to je pa res sex za bordel: akcija pika poka pika poka stop stop !!!! ... naslednji!!!!!.
14.02.2007 | apatiko
5 sec. je bilo mišljeno trajanje orgazma. Kaj si pa ti imela v mislih? Vse skupaj s predigro?
14.02.2007 | jaz
Daj wir, ne projiciraj svojih pomilovanja vrednih seksualnih izkušenj na druge. Nisva na isti valovni dolžini, tako da brezveze komentirat.
14.02.2007 | Amelie
V življenju se itak vse plača, tudi tisto kar se nam zdi, da smo dobili zastonj ali pa to še najbolj.
14.02.2007 | wir
Se ti zdi da potem ne bi mogla računat na uro?
13.02.2007 | jaz
5 sekund je vseeno mal premal, tudi če ma še boljše gene :)
12.02.2007 | apatiko
Kaj je narobe s prvim?
11.02.2007 | jaz
Že preizkušam, vendar z drugim kandidatom.
10.02.2007 | apatiko
A bi preizkusila v praksi?
10.02.2007 | jaz
Sam, apatiko, glede na to, da ima večina žensk približno sam ene 4 plodne dneve na mesec, je velika verjetnost, če le nimaš tak zegn, da boš teh 5 oz. 8 sekund lahko ponavljal več kot stokrat preden bo nastopila abstinenca. Potem bi se mogoče že splačalo, kaj misliš? :)
10.02.2007 | apatiko
Ja, če je pa 8 sec. je pa to nekaj popolnoma drugega. Potem se pa najbrž že splača.
10.02.2007 | Siimpatija
Apatiko, stroka je dokazala 8 ( osem ) sekund.
09.02.2007 | itak
A ti je ušeč k ti sploh gdo odpiše? Najbrž si čist paf, da ma tvoj pisane sploh kšn odziu.
09.02.2007 | apatiko
A ma to vse skupaj sploh kakšen smisel. Mislim, dolgčas je, a ni? Pa tudi nikamor ne pelje. Še avtobus je bolj zanimiv; veš kam greš vmes kaj vidiš. Vse skupaj je zreducirano na veliko osvajanja pa potem švicanja za tistih 5 sekund... . Potem pa vsaj nekaj mesecev abstinence in potem vstajanje sredi noči (daj flaško, kje je duda...) pa potem pazi, da si otrok kaj ne naredi pa potem pazi, da ti otrok kaj ne naredi... . 2x se obrneš pa ga vidiš samo še 2x na mesec, če redno plačuješ alimente. Men je bolj všeč avtobus no, ne me narobe razumet. 5 sekund gor al pa dol.
09.02.2007 | Pierr
Ti uboga srnca22, prav smiliš se nam!
09.02.2007 | @ iz Haloz
Ježešna, srnica, ne tak ojštro! Malo se postavi v jihovo kožo. I njim nije lahko!
Bi ti pojela fse, ka bi ti skuhala ena, ko doma nonstop puca, pa še za to nič nena dobi? Bi ti vzdržala več ko pet minut na veceji? Bi ti lahko durhmarš letala po "osvajalskih" pohodih, pa po avtohišah? Za to že moraš biti PRAVI DED!
09.02.2007 | srnca22
kaj mene najbolj moti?! to da moški vedno odigrate vlogo žrtve podkrepljeno s stereotipnimi dokazi. ženske preveč govorimo, zapravljamo, nakupujemo nepotrebne stvari kot so živila, kozmetika, obleke, ...kdo ti pa doma skuha? ženska kdo čisti sranje za teboj po stanovanju? ženska kdo se mora ukvarjati z majhnimi otroci? ženska kdo otroku zamenja plenico? kdo ti pere, kdo lika? ženska moškim je pomembno samo to da doma zaposlijo dobro "sužnjo" medtem ko oni lahko hodijo na svoje osvajalske pohode. očitno še vedno v vsakem od vas tli plamen velikega osvajalca aleksandra velikega pa ne glede na to ali gre za prevzem oblasti na delovnem mestu, nakup novih "konjev" ali nove dosežke na tehnološkem področju (nakup avdio video opreme idr.) kdo bo po kosilu doma posodo pomil se ne vprašate. Pomivalni stroj! naslednjič raje ko pišete članke o tem kako naj bi se ženske ob moškem morale obnašati v družbi se zazrete v notranjost svojega bistva in sami pri sebi ugotovite, da niste nič kaj boljši. to da ste enoceličarji mi je jasno že od samega rojstva hrana - seks - wc.
08.02.2007 | itak
itak mam tko velk IQ, da na 1,5 vrstice odgovarjam z 12 vrsticam pluvanja in še zmir nč na puvem
08.02.2007 | itak
No spet en pametn k se skriva pod tujim nickom. Ta, treti zapis ni moj. Ni mi treba nč znat zapisat tko k si ti mislš, da b moral bit. Tut tisti k uporabljajo knjižno verzijo to počnejo zato, da b dokazal, da znajo. Men se zdi pa fajn k se kdo začne spotikat u mojo govorico. To pomen, da nč ne razume pa začne iskat razlog in pol ugotovi, da je to sleng. No to zihr ni razlog, da nč ne razumeš pa da ti nism ušeč. Verjetn ti sploh ni ušeč moj način razmišlanja, ker si se nekje mal prepoznau. Kej pametnga pa itak nimaš za povedat nazaj. Takh je pouhn po pismih braucou. Komentirajo kako se izražajo ldje k jim niti do gležnou ne sežejo in za katere al ne vejo kaj so napisal, k ne zastopjo al pa zastopjo pa ne vejo kako bi jih drgač spluval k jim niso ušeč pol pa use prou pride. Jst zihr naum pluvu čez nekoga sam zato k mi ni ušeč negova izgovorjava. Važn mi je sam to kaj mi je povedou.
08.02.2007 | itak
je pa res, da je treba znat tudi sleng zapisat tako, da je podoben slengu in jaz tega ne znam. Kaj mi pa morete?
08.02.2007 | itak
Sej, če b moru napisat kj uradnga, kšno prošno al pa kj, b se že potrudu. Se mi pa zdi jezk k obleka; doma s u trenirk na šiht pa u uniformi, kar je usaka delovna obleka. Pa tut odvisn od šihta. A si predstaulaš dva vodovodarja k se menta:"Spoštovani kolega, podajte mi prosim cevne klešče." un pa nemu:"Seveda dragi kolega, takoj jih dobite samo hipec počakajte prosim. Zdi se mi, da imava samo rorcange" aha,ha,ha.
08.02.2007 | itak
Pa sej vs cajt pišem o manšini je pa res, da se to stopnuje u useh procentih do druge skrajnosti. Pol pa kokr kdo prspeva. Kr se pa jezika tiče pa mislm, da nej vsak govori kokr če. Itak mislm, da mau pretiravamo s knižno Slovenščino, sej je prau da je, smo pa zato zgubl velik narečnih izrazou. Če so besede zapisane sam u knigah govori jih pa nben je to mrtu jezk. Jst ne prspevam kj dost u drugo smer mislm pa da lohk govorim kokr mi je laži. Če sm s tako govorico gor zrasu, pol je moja, druge razumem nobenga pa ne silm, da razume mene.
08.02.2007 | jaz
Če je nekdo suženj potrošniške družbe in če se tega zaveda, mora to mal razčistit pri sebi. Ne pa zato krivit neko "romantiko". Dej, itak, očitno je, da moraš zamenjat družbo, ker se v krogu ljudi, ki te obkrožajo en počutiš več ti, ampak klovn, igralec. Sam ne krivi za to romantiko, če si padel v en tržni mehanizem in ne najdeš poti ven. Sej lahko greš živet tudi v kako komuno, brez eksotičnega lesa na terasi in svežih bananc, pa boš mogoče tam doživel več romantike. Meni osebno se zdi čist kontra, da človek s tem, ko postaja suženj denarja, tržnih mehanizmov, potrošništva, vedno bolj ubija romantiko, zraven pa tudi vse pristne človeške odnose in vrednote. Vseeno pa ni treba svojih izkušenj posploševat na vse. Meni se zdi Slovenija vseeno še dokaj normalna država, v kateri ima precej ljudi še vedno normalne pogled na svet, niso obremenjeni s stvarmi, ki jih ti opisuješ. In to na primer: "če vozš auto pod 1000 ccm sploh nis dec ker aute delimo na ženske pa moške, ne smeš se prevečkat pojaut u isth cunah ker si pol tist k se tut obleč ne zna...itd,itd. Vse za to, da si po meri družbe in sprejemljiv za bejbo, da ji nis u sramoto pa, da je vse k iz kataloga. Pol je pa lepo pa romantičn." ni ravno realnost vsakega povprečnega Slovenca. Mogoče sam tistih, ki se ukvarjajo z "vrhunskimi" bejbami. Jaz konkretno takih problemov nimam. Kaj morem, očitno nisem vrhunska bejba in moj moški ni brezveze zakompleksan. Pa je vseeno zelo fajn tudi brez eksotičnega lesa in ne vem kakšnih avtomobilov. Glede tega nisem izbirčna, zato pa bolj pazim na to, s kakšnimi ljudmi se družim. Znan mi je recimo primer ko se je en par svojim družinskim prijateljem, katerim je bistvo skupnega druženja, hvaljenje, pohecal, da so kupili novega Mercedesa. In naslednjič pride ta drug par k njim na obisk z izposojenim Mercedesom in se pretvarja, da so oni tudi kupili nov avto. In še pa še podobnih zgodbic. No, jaz takih prijateljev nimam in naši pogovori se ne začno in končajo sam pri hvaljenju. Po drugi strani pa razumem, da ljudje, ki jih nič ne zanima; ne berejo knjig, niti tv dnevnika ne gledajo, ne zanima jih nobena resnejša zadeva na tem ljubem svetu... lahko hitro postanejo sužnji potrošništva. Ker en hobi pa vendarle morajo imet. Sam en mi zdaj to stavit vse na skupni imenovalec romantike. Nekomu je lahko romantična terasa iz eksotičnega lesa, drugemu pa to, da mu partner deklamira Shakespeara. Vsi ljudje pa nismo enako plehki.
08.02.2007 | Simpatija
Amelie, pusti ga ( itak ) naj govori v svoji verziji, to ga dela posebnim in privlačnim. Meni je všeč, čeprav se dela, verjetno se boji, da bi ga kdo prepoznal.
08.02.2007 | Amelie
Imaš prav itak. Seveda, če sem te prav razumela. Če se ne bi tako trudil z neko spakedranščino, ki ti očitno pristaja ravno toliko, kot nasadi banan deževnemu gozdu, bi pa imel še bolj prav. Torej boš govoril bio-natur ali nek novokomponirani sintetik?
08.02.2007 | itak
Kašne šifre? Uglaunm nas kr večina prispeva u ta romantičn srane, konc koncou cela potrošniška družba bazira na tem. Pa da je nam lepo ostali gagajo. Če b šlo nam za žiulene b še zastopu pa ne gre. Luštn si opremš gnezd, terasca pokrita z eksotičnim lesom iz tistga gozda k predstavla pluča sveta, zmer sveže banane k tut tam rasejo k je rastl vse kj drucga pa čeprav so naši organizmi najbl prilagojen domačmu sadju, če vozš auto pod 1000 ccm sploh nis dec ker aute delimo na ženske pa moške, ne smeš se prevečkat pojaut u isth cunah ker si pol tist k se tut obleč ne zna...itd,itd. Vse za to, da si po meri družbe in sprejemljiv za bejbo, da ji nis u sramoto pa, da je vse k iz kataloga. Pol je pa lepo pa romantičn. Če ldje nismo večina za na psihiatrijo nč ne rečem.
07.02.2007 | Vrtnar
Amelie, iz tvoje kolegice še bo nekaj :)
07.02.2007 | Amelie
Ja, vrtnar, če je blo mišljeno kot parodija na romantiko, ti je še kar uspelo. Tudi, če je bil to tvoj resen poskus romantičnega izliva, ne obupat, okusi so različni, moja kolegica se je ob prežečem orlu čisto raznežila. :)
07.02.2007 | Vrtnar
A mi je uspel? Ne ni bil noben poskus, ampak enostavno ob prebiranju zadnje replike, ki jo je napisala "jaz" in zaradi je ne sais que mi je na misl prišla ta romantična misel in sem jo zapisal.
07.02.2007 | Amelie
Kaj vrtnar si poskusu bit romantičen? :) Itak, ti pa ne piši v šifrah, potrudi se bit malo bolj razumljiv.
07.02.2007 | jaz
Sam eno vprašanje, itak: Kaj je zate "vrhunska" bejba? Mislim, da ni problem v ženskah in tem, na kaj trzajo, ampak v tem, na kakšne babe trzate moški, kaj je za vas "vrhunsko". Kaj naj ti ob tem rečem, kot to, da tudi buteljka vrhunskega vina lahko dosega vrtoglave cene. In ponavadi je precenjena. Pravi poznavalci znajo prepoznat vrhunsko kvaliteto tudi v cenejših artiklih. Jaz poznam veliko normalnih žensk, veliko normalnih parov, ki se ne preseravajo nekaj v tri krasne. Živijo povsem normalno, imajo določene vrednote in tudi kvaliteto življenja. Niso obremenjeni s kešom. Ne z vrhunskimi bejbami ali tipi, ker se takih idiotov tudi na daleč izogibajo. Sam je pa tudi res, da ne živijo v Ljubljani. :) In prave vrhunske bejbe bodo znale vsakemu milijonarčku jasno pokazat, da ga ni denarja na svetu, s katerim bi jih lahko kupil. To, da pa vse karieristke hočejo imet nekoga, ki je še bolj uspešen od njih, pa tudi ne bo v celoti držalo. Kvečjemu nekoga, ki je nekako na istem intelektualnem nivoju in posledično tudi sam dobro materialno preskrbljen, ne nujno boljše kot ona. Ker verjetnost, da bi zveza direktorice nekega podjetja s kelnarjem v kakšnem barčku, laufala, je zelo zelo majhna. Zdrav partnerski odnos je veliko več kot samo goli seks.
06.02.2007 | itak
Pišem o tipih, k nosijo za 10x, 100x al pa 1000x in večx kot je potrebn. Taki na ta način tud delajo nesrečo drugim. Zakaj? Zato, ker "vrhunske" bejbe trzajo na tak status. Ne mi rečt, da je to potrebn za normaln lajf. Če je razmerje med takim pa navadnim folkom sam 1:10 pa je čist dost, da se more tisth 10 marsčem odpovedat za to, da princeska od unga uživa romantiko. Zanč je en kr hotu kresnt unga buša, tok je bil jezn in je med svojim govorom povedu, da k je štartu s kariero je biu razmerje med plačo delouca pa negouga šefa 1:20. Zdej je pa že 1:400. A mislš, da od tacga tipa žena reče:"Lupči, zdej mava pa že čist preveč. Dejva še mal za druge pustit." Bl verjetn, da zgana romantiko pa reče:"Oh, ti moj junak, še mal se potrud pa bodo vidl, da tut midva nisva kr tko." In ga tist večer fajn naskoč (tko za enih 100,200 eurou, ker kj več tut najbol ni vredn) In tip je zato u zadni rundi nekoga olupu za kšn miljončk al pa dva. Pa zato, da je konkurenčnim samčkom dau znak:"Nimate šans pr moji, če ne lupte tko k jst." Viš to je romantičn. Kr se tiče pa normalnih bejb so pa po istm kopit sam, da so ocenile, da nimajo tacga dometa. Tut če vzameš situirane, a mislš, da si bo kelnerja dam prpelala. Za eno noč mogoče drgač hoče pa še bl situiranga k je sama. Sam taki hočjo gospodino k jih bo skoz hvalila ne pa eno k jim bo govorla kako b ona to pa to bol nardila. Pol so pa same, pa z desci je vse narobe. Če hoče preuzet moško ulogo naj bo bl dosledna. Ne pa, rada bi mela kariero ampak ne b mela gospodinca. Pr karieristu ji gre na žiuce k ga doživla k rivala, otroke itak varuška vzgaja, dec jo ne razume pol se more mal potolažt pr kšnmu sodeloucu, k jo mal bol razume... O.K. sej ni pousod tko črno. So pari k se štekajo ampak u družbi kjer si to kar maš so zlo redki. Ker dnar ti "daje svobodo", da se ne matraš z razumevanjem drucga. Če maš dost si loh prvošš tak model k zna prepričliu glumit kok te ma rd. Za vsak slučaj pa še podpiše predporočno pogodbo, pa je.
06.02.2007 | Vrtnar
Sončni zahod. Sam na pomolu, žarki zahajajočega sonca, ki se odbijajo od gladine morja. Misel, spomin mi pričara vonj njenega telesa, ki se zajeda v vse pore in hromi moje telo. Boli, zvijam se v peklu samote! Nenadoma pa v daljavi zagledam znano postavo, korak, pozibavanje bokov. Poletim! Zdaj sem na vrhu neba, orel, z ostrim pogledom opazim vsak njen najmanjši gib, pogled, dih. Počakam, da pride bližje, da mi njen resnični vonj zamegli možgane in da se utopiva v objemu
06.02.2007 | jaz
"Zarad klinčeve romantike pol sveta pase travo, ker romantični vitezi nosjo princeskam vse in še več. "
A je to še eno objokovanje krute usode, kako so ženske neumna bitja in gredo s tistim, ki ima ful denarja, ne pa s "pravim" moškim? Ej, ne vem od kod vam moškim takšna zaverovanost v to, da je to absolutna resnica. Ker takšnih žensk je razmeroma malo. Se je pa zamislit nad moškimi, ki se navdušujejo točno in samo nad takim tipom žensk. Sploh je pa v človekovi naravi, v smislu boja za preživetje in ohranjanje vrste, tudi to, da si hoče uredit življenje, zagotovit sebi in sovjim potomcem čim večjo kvaliteto življenja. Samo od ljubezni ni še nihče preživel in razumljivo je, če ženska raje kot robustnega pridaniča, po možnosti socialni problem, izbere dobro situiranega moškega normalnih manir, ki spoštuje, ne pa trpinči, ženske. Najstnice imajo pogosto malo zgrešene predstave o zvezah in ljubezni na splošno in se pogosto zapletejo z neprimernimi moškimi. Ko pa začno uporabljati možgane vedo s kom in zakaj so. In ne vem zakaj bi, če že lahko izbirajo, izbrale slabše. In moški, ki imajo najrazličnejše komplekse (so prepričani, da jim dobre slovenske ženske speljujejo tujci, ali pa tipčki z BMWji, ali copate, ki ustrežejo vsem ženskim muham itd.) so enostavno preveč zakompleksani, da bi bili, neupoštevaje njihov materialni status in izgled, primerni za idealnega partnerja ženski oziroma za resno zvezo. Res da v partnerskem odnosu ne gre samo za odnos daj-dam, ampak vseeno: kaj je tak moški sploh pripravljen nudit ženski? Noče, da bi ga ta izkoriščala, torej materialne dobrine odpadejo. Noče, da bi iz njega naredila copato, torej zavrača prekomerno skupno preživljanje prostega časa, kaj šele "kontroliranja v smislu "kje si in kdaj prideš". Če se le da, se želi izogniti tudi vsakršni odgovornosti kot je recimo zakon. Noče poslušat njenega tarnanja, kaj šele, da bi ji nudil čustveno oporo pri kakšnih drugih težavah (jasno, saj ni psihiater). In najverjetneje je edino, kar ji je brezpogojno in kadarkoli pripravljen nuditi, raznorazne posteljen usluge. Oziroma bolj verjetno te pričakuje od nje. V zameno za NIČ, saj dobra ženska ni prostitutka, ki bi to zaračunala in se lahko, tudi če v zameno ne dobi ni, noro zaljubi v takega človeka – pravega moškega. Ne vem no, ampak meni se to zdi malce utopičen pogled na svet. Mogoče si kaj takega lahko privoščijo raznorazne karieristke, ki imajo tudi same podoben pogled na zvezo, nočejo, da bi jih moški utesnjevali, ampak tudi pri njih je to bolj kot ne le nekajkratni izlet v neznano. Na koncu, če ne prej pa takrat, ko pride na dan njihov materinski čut, pa tudi one iščejo nekaj stabilnejšega v življenju. V tem smislu je nekako logično tudi to, da ženske, ki niso sposobne ne vem kako dobro preživljati same sebe, kaj šele potencialnega otroka, iščejo partnerja, ki je v tem smislu uspešnejši od njih, ki jim lahko nudi vsaj nekaj, če že ne vse. Nekaj pa je še vedno več kot NIČ. In je že tako, da se mnoge od njih v takih primerih zavedajo,da njihov kapital ni znanje, ampak lepota. Pri lepih ženskah pa se vedno kaj zaplete. Vseeno pa je moje osebno mnenje, da bi dva, ki se odločata za neko resno skupno zvezo, morala drug drugemu nudit predvsem medsebojno spoštovanje, šele potem se lahko lotita analiziranja drugih kriterijev.
06.02.2007 | minka
Me ženske nismo posesivne ,ampak včasih ,ko nas moški tako razjezijo, da je kar hudo. Sami ste si krivi zakaj smo take ratale.
06.02.2007 | ;-))
Čovjeku se smučilo da odlazi na posao svaki dan dok njegova žena stalno
ostaje kod kuće.
On je želio da ona vidi kroz šta sve on prolazi, te se pomolio:
''Dragi Gospodine: Ja idem na posao svaki dan i radim tamo 8 sati dok moja
žena samo ostaje kod kuće. Želim da ona zna kroz šta sve prolazim, i zato
Te molim da dozvoliš da se njeno tijelo zamijeni sa mojim na jedan dan.
Amen.''
Bog je, u svojoj beskrajnoj mudrosti, odobrio čovjeku tu želju.
Slijedećeg jutra, naravno, čovjek se probudio kao žena. Ustao se, spremio
doručak svojoj supruzi, probudio djecu, pripremio im odjeću za školu,
postavio doručak, spakirao užinu, odvezao ih u školu, vratio se kući i
pokupio stvari koje su za kemijsko čišćenje, odnio ih na kemijsko, svratio
u banku da podigne novac, obavio kupovinu, zatim otišao do kuće da ostavi
namirnice, poplaća račune i sredi čekovnu knjižicu.
Zamijenio je pijesak u kutiji za mačku i okupao psa.
Tada je već bilo 13 h te je požurio da namjesti krevete u spavaćim sobama,
opere rublje, usisa, prebriše prašinu i prebriše pod u kuhinji; odjurio je
po djecu u školu i upustio se u prepirku sa njima na putu do kuće.
Spremio im je mlijeko i kolačiće i pomogao im oko domaćih zadataka.
Zatim je pripremio dasku za peglanje, pa je gledao TV dok je peglao rublje.
U 16.30 je počeo guliti krumpire i prati povrće za salatu, valjao svinjske
šnicle u prezle i ljuštio grašak za večeru.
Poslije večere, očistio je kuhinju, uključio mašinu za suđe, složio
ispeglano rublje, okupao djecu i stavio ih na spavanje.
U 9 uvečer je bio iscrpljen a kako kućni poslovi još uvijek nisu bili
završeni, otišao je u krevet jer se od njega očekivalo da vodi ljubav sa
ženom, što je nekako uspio obaviti bez žalbi.
Sljedećeg jutra, čim se probudio kleknuo je kraj kreveta i rekao:
''Gospode, ne znam što sam mislio. Mnogo sam pogriješio kada sam zavidio
ženi što svaki dan ostaje kod kuće dok sam ja na poslu. Molim Te, kad Te
molim, dozvoli da se vratim u svoje tijelo.''
Gospod mu, u svojoj velikoj mudrosti, odgovori:
'' Sine moj, osjećam da si naučio svoju lekciju, i bit ću sretan da sve
vratim onako kako je bilo. Samo, morat ćeš sačekati 9 mjeseci. Prošle noći
si zatrudnio.''
06.02.2007 | ramdar34
v vsaki stvari je nekaj resnice.to velja za ženske in moške!včasih smo moški res redkobesedni če je poplava vaših besed prevelika in pogosto njihov prevod zelo protisloven in si mora moški vzeti čas da razvozla vse te šifre! seveda to velja za tiste ki resnično poslušajo.ampak preljube ženske,zakaj takrat ko govorite ne pomislite za hipec na to kako se moški tisti trenutek počuti.drage ženske in dekleta zelo zelo vas imamo radi in vas spoštujemo vendar želim da bi razumele da smo tudi mi čuteča bitja in da si tudi mi želimo vaše miline.kljub vsemu ste srčkane,če le ne pretiravate.
05.02.2007 | brigadir
Najlepša romantika je stoje.
05.02.2007 | itak
Romantika je bolana, je iluzija, zlagana štorija patološke narave. Romantika uničuje use kr se ne ujema z nenim uzorcem. Brez kulis ne more žvet. K se podrejo pride do reakcije ob stiku z resnico. Zarad klinčeve romantike pol sveta pase travo, ker romantični vitezi nosjo princeskam vse in še več. To se pa nekje pozna.
04.02.2007 | jaz
Po mojem je najbolj romantična (da ne bom glih skeptik, pa rekla edina romantična) ljubezen tista, ki je platonska. Bolj stvar domišljije in velikih besed kot pa reale. Bolj večno hrepenenje kot pa mesenost. O tem ali je nekaj, kar je navidezno sploh lahko ljubezen, bi se sicer dalo debatirat, ampak, če predpostavimo, da je ljubezen tako ali tako stanje duha, potem najbrž tudi to šteje.
04.02.2007 | protiargument
kkk = koji kurac klobasaš
04.02.2007 | itak
kkk Z žaljenjem ne spodbijaš nč, sam jasno kažeš, da nimaš nobenga protiargumenta. Z drugim besedam, k rečeš, da nekdo nima pojma opisuješ sebe. Napiš kej s čemr boš kej spodbila, sam najbrž se ti "ne lub".
04.02.2007 | kkk
lol...tist k je to napisu nima pojma!prej bi rekla da je tole delo enga neumnga najstnika:)
03.02.2007 | itak
Romantika je največji nateg u človeški zgodovini. Spredi krasne kulise, zadi pa trohnoba in bolezn. Sam, da so eni skoz spredi pa se jim tut sana ne kaj se zarad nihovga pogojevanja dogaja zadi. Če pa že kašn pokuka zadi si pa hitr razloži, de tko more bit ker je unim zadi najbrž tko ušeč, če ne bi že kej spremenl. Sej veš:"Če nimajo kruha pa naj potico jedo!" Isti šmorn je pousod. K se usedeš u auto pa se peleš na kavo maš romantično predstavo o lastni svobodi, ki ti "pripada". Kolkrat pa pomislš pr tem na use k crkavajo zarad onesnaženga okolja? Če to ni romantika kva pa je pol. Da ne naštevam naprej na kerm kol področju. Sam, da nismo bele ovce, ker so vsi ostali črne, mi pa nočmo izstopat.
03.02.2007 | Simpatija
Itak, ti si največi SKEPTIK na teh straneh. Iz tebe veje le pesimizem in ironija. Sprosti se človek in dihaj s polnimi pljuči. Če sam nisi romantik, težko ti bo kdo razložil kaj to je. Jaz jo imam v genih in jo od daleč začutim. Ne vedno in ne vedno 100 %, včasih tud falim, tako kot sleherni od nas.
03.02.2007 | itak
A lahko tuki kdo definira romantično lubezn? A ni to kokr en idealiziranje? Pa pol razočaranje k tega ni? Pa pol frustracije? Pa pol strelanje pa metanje bomb, da b naredl lepši svet? Najbl fajn je k bejbi kupš porša pa 5 karatn kamn. Svojim mravlcam pa daš zato zajamčenga, ampak zato se majo pr njih doma še bl rad, ker nesreča zbližuje ldi. Dvojna romantika. Edin problem je, če pride tip k zna še več ldem prčarat tak romantičn vzdušje in če je bejba tko romantična ji prec srčk zagori zanga ti pa pol trpiš. Ampak na romantičn način. Srce se ti trga in prec bi naredu kej za bolši svet. Kšnga zmaja ubou al pa tam kšne gnide k so krive, da nimaš tok k bi rabu, da b tvoja princeska ostala pr teb. Je romantika, je.
02.02.2007 | Jugoslava
baci to cveče u kantu za smeče
02.02.2007 | jaz
Se ne strinjam s trditvijo, da je ljubezen preoblečen spolni nagon. Res pa je, da je slednjega več kot ljubezni. Ampak še vedno to NI ljubezen. Mogoče samo iluzija ljubezni. Ali pa neka hormonska motnja, ki se ji reče zaljubljenost, zelo značilna za najstnike in osebke v „drugi puberteti“. Sploh pa lahko do prave ljubezni pride šele, ko hormoni že zdavnaj niso več podivjani, ko imata dva že nekaj za sabo, tudi določene preizkušnje, na katerih se zveza ali zalomi ali utrdi. Seks je sicer pomemben del ljubezni, ampak je poleg tega še ogromno drugih stvari, ki so včasih morda celo bolj odločilne. Tako da je povsem normalno, da je ljubezni zelo malo v slehernem življenju , seksa pa v primerjavi s tem vsaj pri večini veliko več. Tako nekako kot v športu, velik športnikov, treninga in tekem, a le redki osvojijo olimpijsko medaljo. Ampak tudi kondicija nekaj šteje. :) In tako by the way, ne predstavljam si kako so lahko ženske zaljubljene v ljubezen in v romantiko. Ajde, da so romantične, to mi še gre skozi. Ampak lahko so tudi povsem neromantične, kakšne sado-mazo možače, pa so lahko celo bolj odvisne od moške pozornosti ali celo od seksa. Tako da mogoče bi bilo bolj pametno govoriti o tem, da so ženske pogosteje kot moški nekakšne odvisnice od čustev, čustvovanja, kakršnegakoli že, ne nujno romantičnega. Večina žensk si tudi da veliko opraviti s samo teorijo, scenariji v stilu "kako bi bilo, če bi bilo" (ne bi škodilo, če bi se kdaj mal bolj posvetile praksi, ja), moškim pa je ljubša praksa. Baje mnogi nadarjeni moški športniki ne marajo treningov, kaj šele priprav nanje in komaj čakajo tekmo. Ko gre zares, ko divjajo adrenalin in hormoni. In ko padajo trofeje. Ampak če hočeš osvojit tisto največjo... sta kljub vsemu pomembna tudi trening in teorija. In trdo garanje. In odpovedovanje marsičemu. In predvsem miganje z možgani, ne le z nekaterimi mišicami. Zato pa tudi je tako malo profijev...
02.02.2007 | elanor
Janez S., enkratno napisano...se podpišem pod ta članek !
02.02.2007 | Biba
Tut metuljčke je videl, sam ni čit prepričan, če ni blo sam zarad abstinenčne krize :))
02.02.2007 | Jasna
Kaj ti povsod vidiš samo denarnico? Metuljčkov pa nisi videl poplesavat v mednožju?
01.02.2007 | itak
Enkrat (po tistem) sm jo gledu u mednožje in nism mogu verjet kok zlo je podobna denarnc. Mogoče pa to razloži način razmišlanja?
01.02.2007 | kravla
Jaka, poslušaj moj nasvet. naslednjič se skrij še za drugi zadnji blatnik, nato na prvega desnega, nazadnje pa za prvega levega, ugotovil boš, da so vsi štirje nepopravljivo rjavi, da bo najbolje, da zamenjaš cel avto, nato pa še punco. O.K.
01.02.2007 | Jasna
Se pridružujem tistim, ki za ljubezen pravijo, da je le preoblečen spolni nagon oziroma spolna privlačnost in nič drugega. Ko spolne privlačnosti med dvema ni več, tudi ljubezni ni več, ker se je opirala na napačno podlago. Zato je toliko ločitev (v SLO kar 1/3) in še več tistih, ki bi se ločili pa nimajo poguma. Partnerstvo bi morali graditi vzporedno in neodvisno od spolne privlačnosti, da bi bilo res trdno in trajno. Žal mladega človeka za izbiro pravega partnerja nihče ne usposablja; ne starši (ti itak tega niso sposobni, ker tudi njih ni nihče usposobil), ne šola. Pa se potem mladi poparčkajo tako, da on razmišlja z glavco ona pa z mednožjem.
01.02.2007 | Jaka
Rabil bi nasvet o zelo vazni stvari.
Ze dlje Casa sumim, da me moje dekle vara. Na to kaze vec znakov. Ko
Jo klicem na mobilni telefon, ona veckrat spusti slusalko, Ali pa se
sploh ne javi. Ko sva skupaj in ce se javim na njen telefon, potem
velikokrat Druga oseba takoj prekine. V zadnjem casu veliko hodi okrog
s "prijateljicami", Ko pa Jo vprasam, s katerimi, pa vedno navede
osebe s sluzbe Ali druge Osebe, ki jih NE poznam. Zvecer, ko hocem
videti taksi, s katerim je Prisla, MI nikoli NE uspe. Vedno slisim
avto kakih 100m proc, vendar ona Zmeraj pride pes. Mogoce sploh ni
taksi? Pred nekaj dnevi sem vzel njen telefon, DA bi pogledal, koliko
je ura, Ona pa je zacela vrescati, DA se vtikam v njeno zasebnost.
Kakorkoli, Odlocil sem se soociti svojimi slutnjami, ceprav mogoce
globoko v sebi NE Zelim zvedeti resnice.
Vceraj sem zbral pogum in se odlocil priti stvari do dna. Odsel sem na
Ulico in se skril za moj avto, do koder imam pregled and celo ulico, z
Namenom, DA vidim, s kom Bo zvecer prisla domov. Ko sem se skrival za
Avtom, sem opazil, DA se je na celotnem zadnjem desnem blatniku pojavila
rja z notranje strani.
Sedaj me zanima, Ali mislite, DA bi bilo bolje zamenjati cel blatnik Ali
Samo odstraniti rjo in morda premazati s kaksnim silikonskim lakom?
01.02.2007 | itak
U bistvu nis odgovorla na moj vprašanje. Če ga pa iščem med vrsticam pa sam potrjuješ kar sm napisu: Zgin vn iz bajte pa dnar pošili otroke maš pa itak na fotkah. Gdo pa pol še razmišla o otrocih.
30.01.2007 | Simpatija
K sreči, moj bivši ni hotel nič imeti z mano, onesrečil je še eno revco iz južnih krajev, odhaja in prihaja kakor se mu zdi - pa ne k nam. Uživa v lastni nesreči in Boga moli, da se premislim in ga sprejmem nazaj. Ko sva še skup drek mešala sem bila nenormalna, zdaj, ko sem sama, sem zopet normalna in prej mrtva, kot z njim. Tako, ko enkrat odideš, odidi za vedno in dobro zapri vrata za seboj. Tako itak, tako je pri meni.
30.01.2007 | itak
Sej bi blo fajn ostat, sam pol tip začne študirat: A me je zbrala sam zato, da bo mela kerga za preživnino plačvat, a sm zato otroke delu, da jih bom ob vikendih hodu gledat k u živalski vrt, a zdej se bom pa iz lastne bajte selu zakaj sm jo pa delu. Pol pa sploh ni več uprašanje: Piti ali biti. Ma da piješ in da biješ. Kva prauš Simpatija, a ni res, da ženska šele tko vid, da ti ni vseen.
29.01.2007 | Simpatija
Itak, edina škoda je, da pol še nazaj pridejo. Jaz bi tam tud ostanejo in se vrnejo nikol.
29.01.2007 | @ iz Haloz
Itak vam fsaki izgovor praf pride, jeli?
29.01.2007 | itak
Če je ženska taka, da more dec pred njo bežat u oštarijo pol ji drucga ne preostane.
29.01.2007 | kravla
Mediator, če si to napisal samo v svojem imenu pol je v redu, če si pa napisal za vse moške, da ženske vzgajajo otroke, zato so pa takšni, pol ti povem, če bi jaz kot ženska napisala, da samo mame vzgajamo otroke, bi se vsi dedci tukaj gor vsuli name.
29.01.2007 | @ iz Haloz
Mediator, rejsn bi bil že zadni cajt, ka začnete dedi vzgajat otroke, ne jih samo delat.
29.01.2007 | alja
Ti si Thunder Gunpec, največjega kalibra
29.01.2007 | Loaded gun
Moja mama je strela, moj fotr je grom, jaz sem pa Thunder Gun, največjega kalibra. Bi katera streljala?
28.01.2007 | mediator
Moški so taki, kot jih vzgojite ženske. Od nič prida mater so lahko le nič prida sinovi.
28.01.2007 | gejša
Vedno bolj mi je žou da referendum za oplojevanje samskih zdravih žensk ni šel skozi. Pr takih moških te še seks mine.
28.01.2007 | itak
Kdor je napisou htjf=itak bi rabu kratk tečaj ironije.
28.01.2007 | itak
Ja sej res. Ma vrtnar prau. Množte se na komando. Dons so starši privilegiran sloj. Ne plačujejo vrtcou, šola je brezplačna, stanovanje dobijo zaston, za zdrauje ne skrbte-nadstandard zaston... Sam izžente hudiča iz sebe pa ne bo treba uvažat deloune sile. Naredte še kašnga zame, da mi bo penzijo plačvau.
28.01.2007 | Pierr
Torej to, da se ne znajo odločit, spreminjajo mnenje vsakih 5 minut, in niso resne! Ostalo sem pa že pozabu! Nimam ženske že celih 3.5 let! In lepo mi je brez njih... :)
27.01.2007 | Vrtnar
Kuš! Pretiravanje in bluzenje iz obeh strani! Dol zaprite pa vodo potegnte, vsi! Pol pa gramoznco z živim apnom pa z ilovco prekrit, pa ne bliz hodit naslednjih 100 let.
Še najboljša je misel tega SW tukaj spodaj: ŽENSK NI POTREBNO RAZUMETI... DA BI UŽIVAL Z NJIMI... :)) pozabil je samo pripisati in vice versa! Tega se držte, pa bo več otrok na slovenskem!
27.01.2007 | jaz
Super. Ko bomo vsi dosegli takšno evolucijsko stopnjo, bo edino upanje za ohranitev vrste kloniranje. Mi pa to da vedno znova misliti: ali so skurbani dedci dejansko na višjem evolucijskem nivoju, saj svoje orodje ne uporabljajo zgolj za neko brezvezno reprodukcijo oziroma ali je njihova nesposobnost obvladovanja živalskega nagona z razumom znak silne primitivnosti iz pradavnine? Karkoli že si mislite o tem, dejstvo je, da bodo s to evolucijsko logiko svetu lažje zavladale ženske; za razliko od moških se one ne bodo sam kurbale ampak tudi same odločale o nadaljevanju vrste. Predpostavljam pač, da se kloni z bolj slabim povprečjem pričakovane življenjske dobe v primerjavi z zdravim otročkom, ki po naravni poti priveka na svet direkt iz maternice, ne bodo najbolje obnesli. Si predstavljate čez 300 let vse evolucijsko najrazvitejše tipčke, kako na kolenih jokajo pred žensko maternico in jo prosijo naj se jih usmili in jim da potomca? The twiglight zone. :)
27.01.2007 | htjf=itak
"Povej mi s kom se družiš, pa ti povem kdo si!"
27.01.2007 | itak
Treba ti je priznat, da po čustveni plati močno prehitevaš evolucijo.
27.01.2007 | hjtf
Sem imel žensko, ki je uporabila seks kot orožje, podobno kot je opisano. S tem je izkazovala svojo moč. V resni zvezi pri meni je ženska dolžna zadovoljiti moškega in obratno in to je dobro vedela. Ker je vseeno vztrajala pri svojem, sem jo zafrknil in nemudoma razdrl zvezo in še isti dan šel s kurbo. To počnem tudi sedaj in sem veliko bolj srečen kot prej, čeprav me nekoliko več vse stane.
Mene nobena ženska ne bo s seksom izsiljevala, si bom že poiskal druge rešitve, če bo treba.
26.01.2007 | misleča
mislm... da se bog jezi, če hodiš ob polju, odetem v škrlat ... pa tega sploh ne opaziš ...
26.01.2007 | Srčica
22.1. sem zapisala komentar še sama, vsi ostali, do tegale danes, pa niso moji. Sicer pa, spet se je razvodenela tale debata. Opazila sem, že večkrat, ko se "zapletemo" v malo bolj nevsakdanjo izmenjavo misli, se kar hitro najde nekdo, ki vse skupaj zminira in res me zanima, zakaj?
25.01.2007 | hojcej
srebrena, kje si to pobrala? takega moškega ni!
25.01.2007 | sreberna
Kaj pa če moški neprenehoma govori, sliši pa rad samo tisto kar mu paše, tole še je prav hudič.
25.01.2007 | enoceličar
dej napiš še kej, pa ne se bat prijavit kot revček
24.01.2007 | @ iz Haloz - tapravejšeša
moški so najtaveče riti
24.01.2007 | jaz
Očitno ne obstajajo samo isti ajpiji z različnimi nicki ampak tudi en nick z različnimi ajpiji. In ne samo da posti prihajajo z različnih računalnikov, tudi različni ljudje jih pišejo. V mislih imam "jaz". Čeprav se ne spomnim, da bi najela pomočnike, se vsem tem dobrim dušam zahvaljujem za pomoč in ažurnost v sodelovanju v neumni debati v mojem imenu. Upam, da boste potegnili zdaj tistih 20 slovenčkov iz moje riti in si jih vtaknili v svoje. Vam jih z veseljem poklanjam, seveda kot zahvalo za vaš trud. Za morebiten pojav hemeroidov ne odgovarjam. Pač, je že tako, da tudi rit ni lahko biti. In ene so žal na svetu sam za to, da, kjerkoli se pojavijo, delajo samo sranje...
24.01.2007 | sudija - brez IPija
V imenu ljudstva: Vsi prisotni so brez krivde, zato danes ne bom nikogar kaznoval (je preveč smešno in otročje).
Upam, da se to ne bo ponovilo. Vsak naj piše v svojem imenu.
24.01.2007 | Simpatija
..."Jebe lud zbunjenog...", danes je tako in če pri priči ne prenehate, bom prosila našo sodnijo za pomoč. Tako, zdaj pa dosti.
24.01.2007 | veliki brat
hja, če imaš filing, kot bi bla nategnena, ti lahko prisežem, da se ni nič zgodilo.
24.01.2007 | mimogrede
veš bratec, če ti kaj zavidam, ti to, da se ti že tukaj naseksaš :))
24.01.2007 | veliki brat
ti pička nehvaležna
24.01.2007 | mimogrede
Ok, potem pa umakni roko z mojga kolena!
24.01.2007 | veliki brat
jaz? saj me poznaš, veš da kaj tazga ne bi nikoli naredu
24.01.2007 | mimogrede
se mi morda prilizuješ?
24.01.2007 | veliki brat
mimogrede to si pa pošteno povedala, svaka ti čast, bratski poljub zate
24.01.2007 | vprašaj
je vprašaj, če bo pol z IP-ji še zanimivo in kolk nas bo še gor, :)
24.01.2007 | @ iz Haloz
totega pod "taprava" nisen napisala jas
24.01.2007 | mimogrede
to glede vpogleda velja za vse...moram pa reči, da včasih slutim velikega brata :);uporabljam priložnostne nicke, mi je tu včasih žal, da sem kaj napisala, kljub vsemu, pa nič, brez zame utemeljenega razloga
24.01.2007 | klicaj
srčica jaz tudi, tega pod hja nisem napisal jaz.
24.01.2007 | @ iz Haloz - taprava
I, pridem gor, pa vidim, ka sn gnes že dvakrat bla tu, haha. Tistemi, ki me oponaša, povej, ka nisn tak terjava, ka ne bi vejdla napisati JAZ, ne pa jas. Damujenekavgrabici!
24.01.2007 | hja
še dobr da se t sam zdi .., matr .. hablamos hablamos
24.01.2007 | Srčica
Zdi se mi, da sem edina tukaj, ki ne uporablja drigih nickov.
24.01.2007 | djevojka sa sela
Pri nas na selu nimamo ajpijev samo suve šljive , kaj ti to je ajpi?
24.01.2007 | @ iz Haloz
jas nena vem ka delam, puste me f miri
24.01.2007 | mimogrede
no dobro, tuintam tudi jaz
24.01.2007 | jaz
jaz tudi
24.01.2007 | predlagam..
zame ni problem, jaz VEDNO uporabljam samo en nick, edino takrat, ko ne želim, da bi drugi vedeli, da je neka objava moja, uporabim kaj drugega ...
24.01.2007 | mimogrede
Ni za kaj, drugič pa bodi tukaj, ko te rabimo! Tisto glede IPjev je bilo pa verjetno mišljeno samo za druge, ne za vaju?
24.01.2007 | mimogrede
verjetno res ne bi bilo slabo, to z IP-ji.....samo je treba vedet, da bi to
kakšnega angelčka čist prizemljilo, kakšnega drugega pa od razočaranja strlo :))....pa hvala za pomoč, ko me ni bilo
24.01.2007 | predlagam...
...izpis IP-jev uporabnikov ob vsakem komentarju. Bi bilo zanimivo videt koliko jih fura monokomedijo na teh straneh.
24.01.2007 | misleča
mislem .... "Povej mi s kom debatiraš, pa ti povem, kdo si!" .... bi blo prav, mislem
24.01.2007 | djevojka sa sela
luda kuća
24.01.2007 | hja
a zdele boš pa ti pametna ,al kuga..?
24.01.2007 | Srčica
"Povej mi s kom se družiš, pa ti povem kdo si!"
24.01.2007 | jaz
Zadnjih objav pod jaz nisem napisala jaz, se pa sicer z jaz v celoti strinjam.
24.01.2007 | mimogrede
Zadnjega mojega prispevka nisem napisala jaz. Toliko v info.
24.01.2007 | hja
jst sm tist napisu pa kaj ..?,. kva koga briga lhk pišm kr čm nam zdej tih zard enih budal kle ..?
24.01.2007 | klicaj
Tistega klicaja ki kao to je, nisem napisal jaz. Kadar se poslovim se poslovim, tako, da ne vem kaj ta osebek bluzi pod mojin nickom? Svašta.
24.01.2007 | jao
vedno več bo lez in gay-ev
23.01.2007 | Kiss my ass
Boljše bit velka rit kot pa biti v riti.
23.01.2007 | buco99
to je povsem res.a kako to preprečt?
23.01.2007 | zana zenitt
Janez S., kje se kaj objavljas svoje clanke?
Tvoje razmisljanje kaj gre moskim na zivce sem z uzitkom prebrala, ker je tvoje pisanje povsem ustrezalo tistemu, kar je meni slo najbolj na zivce pri mojem partnerju. tako, da vse kar si napisal ne drzi vedno le za zenske!
23.01.2007 | jaz
Poglej, mimogrede, sem že napisala, da sprejemam pohvalo samo za to, da ne bo Klicaju dolgčas. Jaz nisem tukaj za to, da bi me kdo hvalil. Če me hoče kritizirat, pa naj izvoli oziroma izvolite. In žal tega ni v moji naravi, da bi se šla vzajemno ritolizništvo, če bo kdo kaj lepega rekel o meni. Do sedaj je še vedno bilo tako, da so se s hvalami trudili ali ljudje, ki so imeli kaj za bregom, ali pa tisti, ki jih je zaradi česa pekla vest. In milijonkrat sem že napisla, da mi je v bistvu čisto vseeno, kaj si kdo od vas misli o meni. Ne nameravam nikogar spoznat. In vse samske ženske ste lahko brez skrbi, ne bom vam speljala nobenega moškega s tega portala. Pa ne zato, ker nisem tako perfektna kot ve, ampak ker me to absolutno ne zanima. Me pa na splošno zanima, kako o svetu okoli sebe razmišljajo različni ljudje. Nič osebnega. Samo različni pogledi. Na odnos moški-ženska, glasbo, politično situacijo, prehranjevalne navade itd. itd. Z veseljem preberem (redke!) komentarje na članke, vseh ostalih nebuloz, če že niso napisane pod aktualnimi članki s prve strani, pa niti ne berem. Sicer pa ima vsak pravico do svojega mnenja, vendar pa si merila za to, kaj je in kaj ni zame primeren nivo, postavljam sama. Če gre pa v komu v nos, da nisem dovolj "skromna", pa samo to: zelo, zelo se strinjam z gospodom, ki je nekoč dejal "Modesty is the only sure bait when you are fishing for praise."
23.01.2007 | mimogrede
To je že drugi primer od zadnjih dveh, da nisi uspela ostat na nivoju. Mogoče sem se pa malce zaletela s pohvalami.
23.01.2007 | jaz
No, evo, zdaj se pa že vsi prilizujete. Kakšna hipokrizija. :)
22.01.2007 | oß
ha ha ... face usi ste kul :)
22.01.2007 | o|o
si ne znaš pomagat?
22.01.2007 | °|°
Jezik veliko prenese, nos pa ne.
22.01.2007 | klicaj
zalizal, sem mislil rečt
22.01.2007 | klicaj
Srčica, prepričan sem, da si za svoje prispevke zaslužiš, da bi te kateri malo priliznil.
22.01.2007 | Srčica
Opla! Simpatija je omenila, da pri mojem prispevku ni zasledila prilizovanja. Aaaaaaaaa? Pa ne, da se komu moje pisanje zdi kot prilizovanje? Če je tako, potem naj le-ta še enkrat prebere, prosim. Simpatija draga, definitivno se nisi zmotila, jaz se pa res nikoli in se tudi ne bom nikoli nikomur prilizovala. Z veseljem in odkrito pa povem vsakemu, ki me prepriča, da mi je njegovo razmišljanje všeč in zakaj. Saj je res, da si vsak razlaga na svoj način, pa vendar menim, da je za sodelovanje v debatah, četudi le na tem magazinu za zabavo, treba najprej izpolniti edini res pomemben pogoj ... treba je zelo pazljivo prebrati mnenje, ki ga nameravamo postaviti na žrtveni kamen. Bodisi za posipavanje s cvetovi ali za seciranje do kosti. Klicaj, izzivaš in postavljaš občutljiva vprašanja; no, ti bom kar odgovorila. Zase vem, da sem sposobna sprejeti dobronamerne kritike, ne da bi z očesom trenila. Me pa zabolijo grobe in žaljive kritike, izrečene brez argumentov. Ne sprejemam prilizovanja, če bi mi ga kdo sploh namenil. Sem pa vesela iskrene pohvale in takrat občutim ponos.
Občudujemo pa lahko le osebne poteze nekoga, podprte z dejanji in dokazi, da so le-tega vredne.
Tukaj pa, mi vsi, z menoj vred, lahko o sebi in še o komu le govorimo. Le kako naj vemo, kaj vse je res in kaj ni? Zato sem končno prišla k pameti, in jemljem tele naše debate le kot čisto zabavo. Čeprav kdaj pa kdaj prebereš, da so podobne opičjim prevalom, ki pa, po mojem mnenju, nemalokrat bolj zadenejo bistvo, kot ne vem kakšni veleumni prispevki.
22.01.2007 | hja
nauš verjeu da take k sm jst majo baba najraj tiuš pa še naprej sam makarone natepavu
22.01.2007 | hja
boškurc pisala in govorila k ti ga bom jst not nabiu boš sam še iz ritjo gestikorirala
22.01.2007 | Simpatija
Hja! A teb naj dam? Kaj pa? In kako lahko pričakuješ da sem tih, ko sem ženska? Ženskega spola ne morem in ne smem pustiti na cedilu. jaz bom govorila, pisala, govorila, pisala....
22.01.2007 | hja
simpatije pr teb si želim sam da b bla tih pa da bi rada dala ... pa boli me patka kaj ti misliš pa da kuga da b
21.01.2007 | Simpatija
Da še jaz namaknem kakšno besedo. Takole: zelo rada se imam, spoštujem druge, sebe ne zanemarjam ( velikokrat rečem jaz in .....vsi drugi - po novem, bonton to dovoljuje in priporoča ). Kdaj pa kdaj sebe pohvalim, čeprav to zveni kot bahanje. Sem unikatna ŽENSKA, skoraj ideal, delam napake ( kdo pa jih ne? ), če koga užalim, hote ali nehote, se opravičim, velikokrat se na svopj račun pohecam - tako prenašam kritiko. Vem, zavedam se, veliko ljudem grem na jetrca in na živce, ma to je zato ker sem živa. Tudi drugi mene žrejo, pa sem še vedno potrebna hujšanja. Kaj mi gre na živce? Laž, hinavščina, prepotenca in gluposti. Bodisi pri moškem ali ženskem spolu. Priliznjenost tud, čeprav pri Srčici tega nisem začutila, ko sem brala njen prispevek razpravi. Aha, še to: moški, ki me bo želel imeti ob sebi, čeprav sem unikatna, bo tud moje muhe sprejel, tako, v paketu se razume. Te malenkosti me delajo unikatnom. Ker, če mi kaj gre na živce, takoj v fris povem in grem naprej. Če že ne povem, samo slep ne opazi, ker to pokažem ali z mimiko ali z gibi. In vsem "negativnostim" navkljub, moški povedo, da sem zelo zanimiva in prijetna osebnost. Naj bo zadosti, pričakujem plaz kritik na mojo samohvalo. Brez skrbi, se ne sekiram, čakam pripravljena s salvo novih besednih paketov, ha, ha, ha....
21.01.2007 | jaz
Mater mate eni hude težave! Pa kaj v končni fazi koga briga, če bi se meni kdo prilizoval? Kako si kdo na podlagi tega razlaga tuj in moj karakter (če prilizovanja ne zavrnem) me pa eno figo briga. Brez skrbi, nisem prfekt, sem večkrat kritizirana kot pohvaljena. In pod kožo krvava. Pa nehajte se že tolk z drugimi ukvarjat in raje delajte mal več na sebi. Mimogrede, vseeno hvala za "prilizovanje". Saj bi ga zavrnila, sam potem bo Klicaju dolgčas. Kaj morem, nisem cvetka osebnosti, sem samo neumna ženkica. Klicaj pa definitivno ni pred matičarjem potrjen moj mož, tako da res ne vem zakaj ga tako zelo skrbi za mojo moralo, saj ne bom onečastila njegove familije. Obljubim pa, da bom kljub vsemu naslednjo nedeljo župniku pri spovedi priznala vse svoje grehe. Nekako tako: "Oprosti mi ljubi Bog, grešila sem. Bila sem nečimrna. In potrebna. Prilizovanja, seveda. Ujela sem se na prilizovanje prilizovanca in izgubila dostojanstvo. Iskreno se kesam. In obljubim,da bom naslednjih 100 kritik sprejla ponižno, s sklonjeno glavo in brez besed. Če me bo kdo ob tem udaril po desnem licu mu bom pa nastavila še levo." Ampak... če boš slučajno TI avtor 101. kritike, ne bom poznala milosti! :)
21.01.2007 | @ iz Haloz
ka\|/s, tebe ne bi, ko pa se nena vejš prilizovati.
21.01.2007 | mimogrede
Klicaj, privoščim ti, da bo tvoje hrepenenje opaženo, se bom tudi sama še kdaj potrudila...če seveda ne škodim
bolj kot koristim :))
21.01.2007 | hja
to gor ni moje ... mimgrede bot previdna da nauš tut ti mela zadno besedo kt ostal artisti
21.01.2007 | klicaj
Zakaj bi pa zavrnil? Jaz sem tu (za razliko od jaz), tu samo zaradi prilizovanja. Pri meni s tem ne moreš pretiravat.
21.01.2007 | my humble self
Zakaj vsi, ki imajo prenapihnjeno mnenje o sebi, sami sebe tako radi ogovarjajo z "moja malenkost"?
21.01.2007 | mimogrede
Klicaj, nisi opazil, da sem se ti prilizovala, pa nisi nič zavrnil. Kako naj si to razlagam? :)) Da ni morda, da tut ti samo iščeš dovolj hrbtenično osebo, da se boš še ti lahko malo prilizoval ?
21.01.2007 | ka\|/s
Haložanka, če bi bla ti peter, bi si jaz dal rit kasko zavarovat.
21.01.2007 | hja
to zgori ni moje ... , jah tut prlizvat se morš znat če ne ispadeš nagraužn ;mimgrede je je pa en fejst primer kako prlizvanje ispade če se ga lot člouk s preniskim IQjam
21.01.2007 | klicaj
Mimogrede, prilizovanje se nikoli ne izreče brez pričakovanj. Sploh pa ne takrat, ko objekt prilizovanja tega ne potrebuje, kot naj bi bilo po tvoji razlagi v tem primeru. Kdor prilizovanja ne zavrne, ga očitno potrebuje. No, resnici na ljubo, so strašno redke cvetke osebnosti, ki so sposobne dobrovoljno sprejeti kritiko in zavrniti prilizovanje. Taki ljudje so pa res vredni vsega občudovanja? Je tu kakšen tak?
21.01.2007 | jaz
Eh! Mal ste tečni vsi skupaj, z mano vred. Grem raje ven na luft. Ne si delat problemov z mano. Si sam mal luftam možgane tukaj, ko moram predolgo viset za računalnikom.
21.01.2007 | Srčica
Hi, hi, toliko o zadnji besedi.
21.01.2007 | @ iz Haloz
Če pa bi že mogla ded biti, bi pa ziher bla peter.
21.01.2007 | mimogrede
Ha ha Klicaj, spoštujem tvojo besedno spretnost, postane mi pa nelagodno, ko opazujem tvojo moralno okretnost.
Ljudje, ki imajo primankljaj na moralnem področju, običajno težko dojamejo, da nekateri prilizovanja ne potrebujejo in da lahko človek človeku izreče priznanje brez pričakovanj. Moji malenkosti, kot vidiš, zadostuje že to, da se za trenutek posončim v tuji bleščavi - jo pa sama in zelo skrbno izberem :).
21.01.2007 | hja
tega nisem napisu jest
21.01.2007 | klicaj
Prilizovanje ne jemlje dostojanstva le prilizovalcu, pač pa tudi prilizanemu, če se na prilizovanje ujame.
20.01.2007 | mimogrede
Komentarje JAZ berem z užitkom pri vseh temah in so eni izmed redkih, ki se jih splača prebrati neglede na dolžino in to večkrat. Zaznavam jo kot osebo, ki veliko ve in ki zna to znanje tudi uporabiti(zelo redka kombinacija tukaj). Je tudi ena izmed redkih, ki ne hodi sem iskat razumevanja za svoje življenske zgode in zablode, kot to počno nekateri, verjetno zato, ker ga v "domačem" okolju, kjer dobi njihova zgodba malo širše dimenzije, ne morejo dobiti. Zanimivo se mi zdi,da jo ravno ti osebki
neprestano provocirajo včasih odkrito, včasih pa malce bolj prikrito in s tem dokazujejo samo to, kar ona sploh nima potrebe, da ji ne sežejo niti do gležnjev. Bolj kot JAZ, je moj komentar namenjen vseznalcem, ki enostavno morajo imeti "zadnjo", pa čeprav sta to samo dva opičja prevala. Moje spoštovanje JAZ in aplavz za ostale artiste.Treba jim je priznati vsaj to, da brez njih marsikaterega komentarja JAZ, ne bi bilo.
20.01.2007 | Srčica
Hvala za razlago, Jaz. Ups, moram pazit, kako bom napisala, sicer lahko hitro dobim odgovor, da pa to ni nobena razlaga, ki bi jo ti vsiljevala nekomu ipd. Mogoče raje rečem, da hvala za tvoje mnenje, ki me vedno zanima, res. Vprašala sem te, ker me je tudi tokrat zanimalo. Ker določene stvari poveš smiselno in stvarno. Zdiš se mi zelo razgledana in prenekatere tvoje misli so pametne, pa vendar ... zdiš se mi tako ... le katero besedo naj izberem? Kot da si ves čas na preži, kako se bo kdo obrnil nate. Hkrati pa praviš, da ti ni mar in te ne zanima. Meni si skrajno zanimiva, res.
20.01.2007 | jaz
No, toliko, da bodo stvari jasne. Moje razmišljanje je samo moje razmišljanje, ne pa aksiom. Poleg vsega pa, četudi gre za moje osebno mnenje, pogled na svet, ponavadi navedem še kak praktičen primer, tako da bi v tem primeru težko govorili o aksiomu.
Svojim misli ne nameravam nikomur vsiljevat. Kako in zakaj verjamem v svoj prav, je čisto moja osebna stvar. Je pa ponavadi tako, da vsak človek na podlagi lastnih izkušenj in seveda tudi napak, ki jih je počel v življenju, razvije nek svoj pogled na svet, svoj lastni kodeks vrednot in podobno. Vendar, težko je biti dandanes izviren, in tako kot moje misli niso univerzalne in primerne za to, da bi se po njih ravnali vsi ljudje, niso niti tako zelo unikatne, da ne bi do podobnih ugotovitev v svojih razmišljanjih prišli pred mano kakšni večji in pomembnejši misleci od mene. Z veseljem se učim od pametnejših in sposobnejših od mene, ne glede na to, katerega spola so. Ljudi ne delim na moške in ženske, niti na dobre in slabe ne, saj se nekaj od tega skriva v vsakem izmed nas, ampak kvečjemu na tiste, ki so del mojega življenja in tiste, ki to niso in so v mojem filmu samo statisti, s katerimi se ne obremenjujem.
O sebi in mojem moškem pa se mi zdi na teh straneh mal neumno razpravljati. Odraščala sem pravzaprav skupaj z bratom. Moja družba se ni nikoli delila samo na žensko ali samo na moško. Imela sem svoje prijatelje in prijateljice, moji dobri kolegi pa so bili tudi bratovi prijatelji. Predvsem v spoznavanju te klasične moške druščine mi je zelo hitro postalo jasno, kako povprečen moški dojema ženske. Zelo hitro mi je postalo tudi jasno, katere vrste ženska iz njihovih zgodbic ne bi nikoli hotela biti. V mlajših letih so mi pomagali tudi, da sem se elegantno izognila določenemu tipu moških, ki bi seveda pretentali vsako, ne nujno naivno žensko, zagotovo pa ne nobenega moškega. Z leti sem se naučila sama zase skrbeti. V moških nisem videla sovražnikov, prav tako pa nisem živela v iluziji, da nekje obstaja gospod Popolni, ki me bo na belem konju odpeljal v svoj čarobni grad in tam bova srečno živela do konca svojih dni. Na nobenega moškega ne bi mogla gledati kot na personifikacijo mojih resnic.
Vsak človek ima svojo resnico, svoje izkušnje. Ženske, ki poskušajo moške spreminjati po svoji podobi, svojih namišljenih idealih, pa se hitro opečejo. Vsakega moškega so najverjetneje poleg ostalih življenjskih izkušenj, izoblikovale tudi vse ženske, ki so šle skozi njegovo življenje. Prav tako žensko vsi njeni moški. Je sploh pomembno čigava personifikacija je nekdo? Meni se zdi bolj pomembno, da človeka razumeš, tudi zakaj je tak kakršen pač je, in da ga ne poskušaš za vsako ceno spreminjati. Moški, ki jih cenim in imajo pomembno mesto v mojem življenju, so v mojem „filmu“ odigrali najrazličnejše vloge; brat, oče, dedek, prijatelj, platonična ljubezen, prava ljubezen itd. In vsak od njih je bil personifikacija marsičesa. Jaz pa, čeprav ženska, nisem poklicana za to, da bi te njihove izkušnje, ki so iz njih naredile izjemne ljudi, vrednotila po svoji vrednostni lestvici.
20.01.2007 | Srčica
Uf, zanimivo! Berem in tuhtam, le kaj bo na vse tele umotvore dejala Misleča? Komaj jo čakam. "Jaz", ti pa tako preprosto razložiš zapletene stvari, da me že skoraj v prvem zamahu prepričaš, kako je vse, kar poveš, čista in le kristalna resnica. Vendar, ... vseeno sem preveč radovedna in samosvoja, da bi mogla kar tako sprejeti nekogaršnje razmišljanje kot aksiom. Zato me zelo zanima, če si tudi v praksi tako učinkovita? Ali je tvoj moški personifikacija vseh tvojih resnic, ki jih deliš z nami? Ali pa je vse skupaj podobno Beckettovemu Godotu?
20.01.2007 | @ iz Haloz
Joj, pa ka noriš! Še samokritični bi mogli biti? Pa to je že preveč. Rejsn ne bi htela biti ded, bi si ga kuj odrezala.
19.01.2007 | ha ha
moški ste pa vedno odločni! sploh ko izbirate resno žensko zase. pred tem in medtem položite dol vse kar hodi in leze, pričakujete pa, da boste za ženo dobili svetnico in kurbo v eni osebi. in nobena ni dovolj dobra, ker vi ja veste kaj je vaš ideal, vaša sanjska ženska. pa tudi če ste sami daleč od povprečja kaj šele ideala. kje vam je samokritičnost!
19.01.2007 | @ iz Haloz
Ma ne bi htela biti ded, pa ne bi! Ka bi se mogla vdinjati babji/kurji pameti pa njihovemi neodločnemi razmišljaji, pa meni se bi zmešalo!
19.01.2007 | rb
Ma njihova kurja pamet in neodločno mišljenje, ki včasih spominja že na fanatika, gre moškim najbolj na živce, ne pa take bedarije, kot jih tu pišejo o zamujanju...
19.01.2007 | jaz
Kaj imam z Japončki? Razen zelenega čaja in sveže „pečenega“ jutranjega haikuja (zajtrk za dušo), pravzaprav nič. Kaj je imel z njimi moj mentor, pa težko rečem. Od tebe ne pričakujem nič, kaj šele, da bi pričakovala preveč. Bilo bi sila neodgovorno, če bi bilo moje življenje, moja usoda, pa čeprav morda le trenutek mojega življenja, odvisen od drugih. Kaj šele od enega k. Človek mora bit zahteven in poln pričakovanj samo do samega sebe. Vse ostalo, kar prinesejo pozitivnega v njegovo življenje drugi, pa je darilo. Ki ga mora seveda povrnit. Nikoli pa ne sme ne obstoja ne dejanj drugih imet za samoumevne in vnaprej nekaj pričakovati. Tak človek je vedno razočaran. Ker si ljudi in svet okoli sebe kroji po lastni podobi. Ponavadi tudi partnerja.
19.01.2007 | klinc
ne vem no ... da ne prčakuješ ti mal preveč od enga klinca ..??'.. kuga pa maš ti sploh s temi japončki '?
19.01.2007 | jaz
Hvala. Ti resno predlagam, da zamenjaš mentorja. Pa izberi takega, da te bo naučil, kako ohraniti svojo čast in kako po nepotrebnem ne oskruniti tuje. Mene je žvljenje, tako kot vse, učilo z napakami. Moj mentor, ki me je naučil te napake razumet, pa je bil samuraj.
19.01.2007 | klinc
verjamem verjamem sam te useen klinc gleda
19.01.2007 | jaz
Kdo pa je bil tvoj mentor? Dr Jekyll, ti si pa Mr Hyde? :) Drugače se pa jaz s poučevanjem ne ukvarjam. Nisem ne izobraževalana ne kakšna karitativna ustanova. Pravzaprav sem tudi sama še pripravnica. Najboljši učitelj za vse pa je, če verjameš ali ne, življenje.
19.01.2007 | klinc
matr jaz, kako mi ti znaš use enostavn razložt .... zakuga men moj mentor tega nkol ni znou pojasnt pa se zmir hval kok je on študiran ...???.. ej a bi me ti uzela k seb za pripravnika?... vsaj za enga pol leta ,,,.. tut tri mesce bi bilo dobr ... al pa en mesc vsaj ..??? a bi?
18.01.2007 | jaz
Ej ne vem k. Mogoče maš pa ti kake drugačne težave, sej veš uno no o igri v drugem moštvu. Drugače pa mislim, da ni tako hudo kot se tebi zdi. Zapomni si, da je pri vsaki stvari pomembna perspektiva. Zdej, če ti živiš na antarktiki, potem se ti bo zdelo, da je svet mrzel in hladen. Če boš živel v krajih večnega poletja, pa boš umiral od vročine. Moraš se dvignit nad to in ugotovit, da je svet, pa ne glede na to, kako nor je, vendar usklajen; je tako topel kot hladen. Kaj sploh je kompatibilnost? Mar to, da topli rinejo na isti kup (mimogrede, ne gre za besedno igro z besedico topli :) ) ali to, da se hladni tudi držijo posebej? Morda se komu zdi da je kompatibilen z sebi enakimi, ampak to je velika zmota. Takšni ljudje začno kaj hitro dušit drug drugega, nenehno se gibajo v istem maneverskem prostoru in ni vrag, da enkrat ne poči med njimi. Lahko so tim in dobro sodelujejo, lahko pa tudi hitro postanejo konkurenti, se borijo za svoj prostor pod soncem. Rek "nasprotja se privlačijo" ni ravno za lase privlečen. Cel svet je pravzaprav urejen na ta način, na principu ujemanja dveh nasprotij. Pa če imamo v mislih ključ in ključavnico, matico in šravf, ali če zaplavamo bolj v filozofske vode in govorimo o principu jin in jang, torej o hladnem in pasivnem in navidez negativnem ženskem principu in nasprotnem toplem in aktivnem moškem, ki je, prav tako navidez, pozitiven. Če zdja to preneseš v svoj miselni svet, se ti bodo mogoče vse ženske zdele negativne, ti pa kot moški pozitiven. Ampak to so samo principi. Tako kot se jin in jang nenehno rojevata drug v drugem, prehajata drug v drugega, torej se dopolnjujeta, tvorita najbolj možno kompatibilno celoto, tako se tudi moški in ženska dopolnjujeta med seboj. Kaj je moški brez ženske? In kaj ženska brez moškega? Samo princip. Nikoli uresničen, nikoli popoln, nikoli uravnotežen med toplim in hladnim. Zato je neumno, da večina ljudi išče kompatibilnost v sebi podobnih, iščejo v vsej svoji egocentričnosti samo svojo zrcalno podobo. Napaka. Vsak človek samega sebe že ima. Potrebuje nekoga, ki bo znal njegove pozitivne lastnosti še bolj oplemenitit, negativne pa uravnovesit. In ta nekdo MORA biti drugačen od njega. Kompatibilnost ni sama po sebi umevna. Kompatibilnost se rodi iz nasprotij.