Pitje več skodelic čaja ali kave na dan, ščiti pred boleznimi srca, izhaja iz obsežne trinajstletne nizozemske raziskave. Ta študija je ena od številnih tistih, ki kažejo, da so koristne za zdravje.
Ljudje, ki spijejo več kot šest skodelic čaja na dan in dve skodelici kave, imajo manjše tveganje za bolezni srca, za kar eno tretjino, tako so namreč pokazale raziskave, opravljene na 40 000 osebah.
»To je pravzaprav dobra novica za ljubitelje čaja in kave. Ti napitki so dobri za srce, brez tveganja za druge bolezni. Je pa res, da cigareta poleg kave ne naredi nič kaj dobrega, saj vemo, da cigarete škodujejo zdravju, pa še kava izgubi tisti pravi okus, saj nikotin izniči dober okus kave. « je povedala profesorica Yvonne van der Schouw, glavna raziskovalka.