Opozorilo ženskam: Vsakodnevno pitje alkohola povzroča raka na dojki !
Povej naprej!
Avtor:
NANA ,
avgust 2010
Pravzaprav; če ženske po tridesetem letu pijejo vsak dan en kozarec piva, vina ali druge alkoholne pijače, se jim podvoji možnost, da dobijo raka na prsih. No, če tako pravijo znanstveniki, ne vidim razloga zakaj jim ne bi verjeli.
Center za raziskave raka, Fred Hutchinson v Seattlu, so analizirali navade pitja alkoholnih pijač pri 90.000 ženskah, ki so bile stare nad trideset let. Tiste, ki so pile vsak dan po dva dl alkohola dnevno, so bile že izpostavljene tveganju za razvoj raka na dojkah. Zdravniki so prepričani, da alkohol vpliva na razvoj tumorjev, zaradi povišanja hormona estrogena, ki je povezan s povečanjem za raka na dojki.
Skratka raka na dojkah je mogoče preprečiti, če bi ženske skrbele za svoje telo in ne bi pile alkohol, je povedal eden od znanstvenikov te raziskave.