Ko vidim dva plišasta medvedka s srčkom na katerem piše I LOVE YOU, mi ge na bruhanje. Katarina Čas, tv-voditeljica


Vroče na ona-on.net


Moški





Ne čakaj na maj,

zaljubi se zdaj!
   
Preveč Coca-cole pri moških povzroča neplodnost
Povej naprej!

Avtor: NANA , april 2010



Raziskave so pokazale, da imajo moški, ki dnevno spijejo okoli en liter Coca-cole, za okoli 30 odstotkov manj spermijev kot moški, ki te gazirane pijače sploh ne poskusijo. Coca-cola, najbolj znana in najbolj razširjena brezalkoholna pijača na svetu, ki je dnevno pije več milijonov ljudi, je, če jo pijete v večjih količinah, kriva za neplodnost pri moških. Tako vsaj pravi raziskava, objavljena v časopisu American Journal of Epidemiology.


V raziskavi se je izkazalo, da so moški, ki dnevno spijejo več decilitrov te brezalkoholne pijače, veliko bolj podvženi neplodnosti kot moški, ki te pijače sploh ne pijejo. Znanstveniki so v svoji raziskavi zaključili, da za te porazne rezultate ni kriv visok odstotek kofeina v Coca-coli in njej podobnim pijačam, saj še niso odkrili vzročno-posledične povezave med kofeinom in neplodnostjo. Predvidevajo, da bi bil lahko za povišano neplodnost vzrok v življenjskem slogu posameznikov, ki imajo navado piti velike količine te pijače. Znanstveniki niso pojasnili, kaj točno bi to pomenilo. No, čeravno kofein iz Coca-cole ni direktno povezan z nižjim številom spermijev, bi morali to in njej podobne pijače uživati čim manj, saj so bile doslej odkrite številne škodljive posledice uživanja tovrstnih pijač. Znižana ravan kalcija v telesu in težave z zobmi ter prebavili zaradi sladkorja in fosforja ter možne srčne težave ter povečana ravan stresa zaradi zaužitega kofeina je le nekaj posledic, zaradi katerih znanstveniki opozarjajo na to, da je Coca-colo in njej podobne pijače potrebno piti zmerno.


Get Social & Share!


Iskanje @ ona-on.com
Sem:
od let
Iščem:
do let
 




Igre - Vse najboljše brezplačne igre na 1. mestu!





Dodaj med priljubljene Oglaševanje na ona-on.net


  igre
Sitemap igre