Z moškimi sem vedno imela srečo, edino v obdobju, ko sem se zares zelo zredila, je bilo malo drugače. Natalija Verboten, zvezda
Untitled Document
Vroče na ona-on.net


Ljubezen


   
Zmenki: moške napake

Avtor: Janez S , oktober 2005



Tema je v bistvu klasična in obvezna za branje; tudi mi smo se je že večkrat dotaknili. Zdaj in tukaj pa se bomo v zanimivo tematiko še dodatno poglobili.




Tekst je namenjen predvsem tistim fantom, moškim, ki na zmenkih od punc praviloma dobijo »negativno oceno«. Po drugi strani bo branje še kako zanimivo, upam pa, da tudi vsaj delno koristno, za vse tiste, ki imajo z ženskami več »sreče«. Pa dovolj uvodnega nakladanja, kar lotimo se bistva problema.

 

1 – Brez denarja sem

 

Fant, se hecaš? Če je v tvoji denarnici suša, potem moraš biti prekleto privlačen, pa predvsem tudi »poln samega sebe«, da si brez »osnovnega sredstva za preživetje« sploh upaš pomišljati na zmenek z žensko!?! Mogoče ti v glavi manjka kakšno kolesce? Ali pa misliš, da nimaš kaj izgubiti? No, ja, mogoče pa res …Kljub temu predlagam, preden sploh kreneš na lov za »svojo deklino«, da se najprej opremiš z ustreznim orožjem (ne z lokom – ti časi so namreč že minili -, ampak z denarjem). Verjemi mi, nisem edini, ki misli, da polna denarnica mnogo lažje odpira »mokra vrata užitka«, kot pa tvoj izgled človeka-berača, ki živi od socialne pomoči. Pa naj mi ne zamerijo tisti moški, ki so iz takega ali drugačnega žalostnega denarja (trenutno) brez denarja. Želim jim vso srečo.

 

Uporaben nasvet: Res je, da so ženske v zadnjih desetletjih izjemno napredovale na lestvici enakosti z močnejšim spolom, toda to še naj ne pomeni, da bosta ob zaključku vajine prve skupne večerje s filigrantsko tehtnico razdeljevala denar za naročene kulinarične dobrote. Bodi moški, stisni zobe in plačaj! Njej boš, če bo sreča, tudi tole zaračunal drugič – v naturi -, hehe.  

 

2 - Videz

 

Videz je neločljivo, vsaj do neke meje, povezan s prvo točko. Če boste na zmenek odšli zanemarjeni, potem vedite, da so vaše možnosti, da se zmenek s simpatično bejbo ponovi, dokaj majhne. Saj veste: prvi vtis je zelo važen! Zatorej se potrudite in oblecite takšno oblačilo, ki ne bo – predvsem zaradi uporabnosti -  všeč le vam, ampak tudi očem vaše morebitne ženske »žrtve«.

 

Uporaben nasvet: Tudi osebna higiena sodi k tej točki. Upam, da ste vsaj umiti, če že okopani in nadišavljeni niste. Kaj pa vaš zadah? Raje zamudite tri minute, ko pa da vam med pogovorom iz ust leze »tudi greznica«. Kar pa tudi ne pomeni, da je lepo, če zamujate …

 

3 – Pogovor, obnašanje nasploh

 

Govorili smo o umazanih zobeh, ustih. Kaj pa »umazan pogovor«, grde besede? Fantje, dobronameren nasvet: vsaj prvih zmenkov se zadržite, vsaj približno spoznajte svojo morebitno družico. Zakaj bi jo prestrašili že na prvem zmenku, v prvih desetih minutah? Je treba, pa čeprav samo v potrditev svojih stavkov, vmes preklinjat, »fuckarat« ali »pičkarit«?

 

Uporaben nasvet: Fantje, če ste punco povabili na romantično večerjo, sami pa ste »pri jedi dokaj nekulturni«, ste v resnih težavah. Neznanje pri uporabi pribora, glasno cmokanje, morebitno srebanje juhe, žalitev »ženskih pijač« in podobno, vam lahko zmenek v trenutku postavi pod vprašaj.

 

4 – Tudi »kurčenje« je nepotrebno

 

No, lahko bi zapisal lepše, npr. popolnoma zgrešeno je, če se moški že na prvem zmenku »važi«. Nekateri med nami so pač takšni: šerifi, šefi, »gazde«. Žal. Res je, da je nekaterim dekletom res všeč, če moški »vzame vajeti v svoje roke takoj zdaj«, vendar opozarjamo – predvsem »egoistične in mačistične moške«, da so takšna dekleta v veliki manjšini. Še posebej to velja za Slovenijo. Garantiram, ker je bilo večkrat izkustveno preverjeno. Zatorej, bahanje, glasno poveličevanje samega sebe, v družbi dekleta, ki ga »pecaš« nikakor ni priporočljivo.

 

Uporaben nasvet: To, da vas pred lokalom čaka »ta hud beemve« ni treba mački povedat v prvih petih minutah. Lepši vtis boste nanjo naredili, če jo boste zapeljali domov in ji med vožnjo povedali, da si njena lepota pač zasluži vožnjo v tako lepem avtomobilu.

 

5 – »Čekirate« tudi druga dekleta

 

Medtem, ko mečete trnek na »svoj prvi zmenek«, brez sramu pogledate vsako žensko »kiklo«, ki gre mimo vajine mize. Tudi to vam ni dovolj, »kelnarci« ste vpričo svoje »tarče« navrgli toliko dovtipov, da se še danes smejite!?! Zate, dragi prijatelj, imam le en nasvet: Čas je, da obiščeš umobolnico!

 

Uporaben nasvet: Če si sredi (prvega) zmenka ugotovil, da tale »bejba« ni zate, ji to povej pošteno in odkrito. Tudi ona ima namreč čustva, sprijaznila se bo z zavrnitvijo, hudo pa jo bo užalilo nespoštovanje, ki jo – brezskrbno in nesramno - kažeš do nje. Ps. tudi javljanje na telefon kaže, da je vaša »prioriteta nekje drugje«. Če že morate telefonirati, glejte, da se boste ustrezno opravičili, predvsem pa, da boste za gsm-pogovor imeli zares dober razlog. 

 

6 – Misliš, da si pri psihiatru?

 

In to brezplačnem? Traktat o tvojem nekdanjem dekletu ne bo ravno očaral dekleta na drugi strani mize. Kontroliraj se. Vsak je že kdaj imel nekoga, bil zaljubljen, tudi nesrečno. Pa vendar ni treba zdraviti tvojih srčnih ran ravno na (prvem) zmenku z morebitno novo punco »tvojega življenja«.

 

Uporaben nasvet: Seveda se nekaj stavkom o nekdanji vezi ni treba izogibati. Vendar naj tvoje besede ne bodo polne grenkobe ali pa jeze do nekdanje punce. Tudi pretirano hvaljenje  »svoje nekdanje« ni na mestu, »nova deklica« se namreč ob tem ne bo počutila najbolje.

 

7 – Poslušaj in poskušaj razumeti

 

Če deklice ne boš poslušal že na prvem zmenku, si oplel. Zagotovo! In to popolnoma opravičeno. Bi bil ti srečen, če bi nekomu nekaj razlagal, on pa te sploh ne bi poslušal? Sploh pa, ti je že kdo povedal, tudi med puncami se najdejo kakšne pametne in zanimive sogovornice. Bodi »fer«, daj jim priložnost.

 

Uporaben nasvet: Ponavadi se med besedami skrivajo skriti pomeni. Poskušaj jih razumeti, lažje boš s punco dosegel »napredek«. Vem, da je to težko, ker punce govorijo popolnoma drug jezik, vendar … potrudi se. (Včasih je za »uspeh« dovolj že, če punca vidi, da se trudiš!)

 

8 – Iz frustracije do napadalnosti je le korak

 

Že nekaj časa nisi okusil slasti »sladostrastja mesenega poželenja«, sedaj pa, ko je zmenek le tu, imaš pred očmi le nekaj: SEKS. Toda, tudi jaz – majhen prepisovalec nasvetov, lahko zapišem nekaj z velikimi črkami: NAROBE. Če si »čakal« nekaj tednov, mesecev ali let, to žensk ne zanima. Več ali manj je pač tako, da po prvem zmenku redko katera »da«. In s tem se je treba sprijazniti. Nujno je namreč treba vedeti, da je treba najprej vzpostaviti »kontakt«, šele potem se lahko »srečamo, dotaknemo«. Saj veš, to je nekako podobno, kot pri vesoljcih. Sploh pa, ali ni nekoč že nekdo pisal o tem, da ženske in moški živijo na dveh ločenih planetih?

 

Uporaben nasvet: Kaj seks, tudi poljuba nisi dobil po zmenku?! Nič hudega. Poglej koliko žensk je na svetu, nekje in nekoč se bo že našla »ta prava«. Si že pogledal na www.ona-on.com? Tam je prava gneča ... Kakorkoli, fant moj, srečo ti želim. Ženske, vam pa polagam na dušo: Imejte potrpljenje, prosim. Saj smo le moški, ne »supermeni« ...  






Povej svoje mnenje
Tvoje ime:
Besedilo:
 



07.10.2008 | care
kjeste deklice


01.03.2008 | bozo iz siske
Zanimiv tekst z nekaterimi pomankljivostmi!!! Za moške: PRIPOROČAM 1. The Game, Neil Strauss 2. The Badboy lifestyle-Seduction guide 3. The annihilation method, Neil Strauss 4. Dobble your dating, David de Angelo Vse knjige lahko potegnes dol s torneta!!!


17.02.2008 | grozdan
bravo se strinjam


12.02.2008 | Delfin
Nisem prebral vseh komentarjev, so pa zanimivi. Ne bo držalo, da moški ne beremo takih tem in debat, drži pa, da v premajhnem številu. Nasploh bi se morali ljudje bolj posvečati izobraževanju o medsebojnih odnosih. Dandanes to ni težko, internet, knjižnica, pogovori, življenje je najboljša šola. In koga motijo njeni otroci iz prejšnjega zakona? Bedarija, saj otroci niso nič krivi. Drži pa, da tako razmerje zahteva malo več truda. Se pa splača, kajne?


09.07.2007 | ajeta
iščem moškega starega med od 30 do 38let .sem vidke postave.sem iz maribora po narodnosti sem albanka stara pa sem 33let in si želim moškega za resno zvezo.moja številka je 031217553.


13.06.2007 | repa
neuspešnež, me sveseli, več pupc zame.


06.06.2007 | Neuspešnež
Ona&on nič ne pomaga, če pa vedno dobim le "no go". Pa imam sliko gor. Tudi sporočila sem pošiljal, pa VEDNO brez odgovora... niti priložnosti ne dobim...


09.09.2006 | maja
no še kr dobr pa fuki


09.09.2006 | mark
ja moški bi mogl žansko dat v red ne da bi jo najraj vse nardil zano ona bo pa v postli čakala in potem ko nardi delo ji je pa mar pa reče matri se še mal pa čeka kdaj jo bo še pofuku


09.09.2006 | tinča
mah jet bi mela rada fanta sam da se dobr ubnaša pa da ma dobr kurac


07.05.2006 | XI
TOLK NAJ BI SE MOŠKI POTRUDIL ZA ŽENSKO.ONE PA SAMO sprejmejo ali zavrneje moškega. KJE JE TU ENAKOPRAVNOST??? Kaj pa se one potrudijo za moškega? Sex oblacila - to pač takšni časi mode da se dekleta tako oblačijo.


14.04.2006 | bunnyland
imam partnerja ki mi je povedal da ima poleg mene še eno ki pa je poročena,pravi da me ljubi,in res najina veza živi in se vzpenja a kaj ko ima ta druga zmeri prste vmes on pa ji na vse nasede


16.03.2006 | Roki
Ti napotki so glupi, bedni, zelo za casom...to je spisala neka moska picka ne pa nekdo ki bi lahko dal nasvet oz napotke. Nekdo je ocitno prevec poslusal svojo mamico.


23.01.2006 | Aleksander
hja, hecno je kok ste vsi povedal svoje mnenje, mislim, nekaj napišem , torej sem pameten. ne , nisi, pa ne zato ker si same bedarije pisu ampak, ker pač nimaš sreče samo tok ste srečni, da se tega ne zavedate. Pa ne mi vn prhajat s klišeji, ker to nič. Zelo b i rad viduz kakšne pristne izjave kdaj, če že ne morete povedat da kaj veste o čem se govori in ne morete drgač kot pa o svojem glamorozu neki bluzit. Aja, a ti si fejst fleur? Chill


18.01.2006 | Alexander
Ja folk. Ste se pa razpisal da vam je tinte zmanjkal. Pa zakaj moramo nanehoma postavljati neke stereotipe moških in žensk. Poleg tega pa kakorkoli mi kdo reče o 8 ,7 23 pravilih je to čisti šajt. Ma nehi mi s temin pravili. Pa tretiri partnerja tako kot bi hotel da tudi on ali ona tebe tretira. Včasih se je pa treba tudi postaviti v njhegovo ali njeno kožo, biti življenski in pa ne vem če ste seznanjeni z izrazo, the benefit of the doubt. Pa ne mi z nekimi formulami več, pa kaj se boš to na šamet nauču al kva? Chill out Aja pa ne se tok bolano vsi strinjati z vsemi, prosim, pa se niste slepe kure. Maš mozak, maš, no..Ajde čao


15.12.2005 | Fleur
Tomchy iz novembra. Najboljše ženske niso vse poročene in daleč od tega da bi bile debele. Glede zmenkov pa takole: današnji tridesetletniki in oni ki so malce več, kaj je z vami? Kot da ste (nekateri) obtičali na stopnji najstništva,...Najprej pecate, potem se bejba zapali, pol pa repek med noge. Izjemno. Nezrelo. Fantki-NEmoški


15.12.2005 | Mihec
Imaš prav Haložanka, bolš ga je žurat v domačih logih, kjer je revščina te lahko samo okradejo ali pa prosjačijo.


15.12.2005 | Haložanka
Nena grem v Sarajevo. Tam sn že bla dva krat, pa to ti je isto ko prinas v Halozah. Na Baščaršiji ista revščina kot prinas.


14.12.2005 | \|€€÷×<>ߤ÷×@{}§<>
\|€€÷×<>ߤ÷×@{}§<>@{}}<>\|€÷×ߤ @{}§<>\|€÷××ߤ~ˇ˝´˙˙`˛÷÷ר¸


14.12.2005 | ŽurvSarajevu
Mogoče pa ide Haložanka v Sarajevo?


14.12.2005 | Gospa Merjasčeva
Kaj naj nardim, mož me je zapustil zarad Haložanke?


10.12.2005 | \\\\\\\\\\\\\\\\\\
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Konec programa. Poglejte rajši kakšen dober film ali enostavno pojdite na sprehod, tle gor kaj pametnega ne boste zvedel.


09.12.2005 | Simpatija
General sam tebe smo še čakali, za desert, prav imaš nekdo mora zaključiti in dati piko na i, pa si ziher, da boš to ravno ti? Kajti , ženska je ženska in to ostaja, kadar se smeje, kadar joče in seveda, kadar je bolana. Ne pozabite: človek upravlja svetom - to je stara resnica, človekom pa ženska!


09.12.2005 | general
Kaj pa se greste spoštovana publika, pomanjkanje kulture, umirite vendar svoje strasti! Očitno se je tema izčrpala in se pojavlja sovraštvo med spoloma. To pa ni bil namen tega članka in ni treba, da se medsebojno napadate.


09.12.2005 | merjasec
Haložanka že te iščem, že te iščem, naskočil te bom silovito in z užitkoom. ssssssšššššššš uuuuuuu ssssšššš


09.12.2005 | lovec
Ne vem zakaj bi se ti realistka rada prepirala z menoj, nič nimam proti tebi, nisva v sporu in naj tako tudi ostane.


09.12.2005 | Haložanka
šcc, lofci šccc, šcc šcc, dedof nena nucam več! Vi mrjasci pa sem, takuj!


09.12.2005 | realistka
...saj ne morem več teh lovskih prebirat...pa ti lovček...kaj imaš ti pri tem?...imam občutek, da ti v tej zgodbi že kot opazavolcu pride....Haložanka dokončaj posel...


09.12.2005 | lovec
Videla bi ti Haložanka, kako dober sex bi bil z merjascem, zelo dobro bi te naskočil. Po tistem ne bi več moških potrebvala. Ha?


09.12.2005 | Haložanka
Moški na zmenku nemrejo delati napak, moški so tak že cejli napaka. Moram pa lofca pitati, kak je zaj s totimi merjasci - ali prespijo zimo ali se jih da ki videti v šumi.


08.12.2005 | tahud
Kva pa ti Haložanka tle gor serješ, pizdarije delaš, ulov merjasca in se prešvicaj.


08.12.2005 | Haložanka
Lovec, ti si verjetno moški pa nea razmeš. Kak te naj jaz bouga reva (toti december me bo čista fpogno) tebe pripravim do tega, ka sam sebe vstreliš? Tumpek tumpasti!


08.12.2005 | lovec
Haložanka, zgleda, da nisi samo prismojena, ampak tudi navajaš ljudi h kriminalnim dejanjem, res si prava žival. Rajši si krta dob in glej, da te kakšen z lovsko puško ne ustrel.


08.12.2005 | Haložanka - za KR'ENga
Vaš, kak pravijo pri nas? Če nem se vbeso, sim pukšo kupo pa sem vstrelo, če nem se vstrelo, bom pa v vodo skočo pa se vtopo, če nem se vtopo, pa se bom tabletof nažrja pa vmrja.


08.12.2005 | misleča in čuteča
mislem ....jst pa kr mal čutim to srečo .... mislim...


08.12.2005 | prismojena
...mislim, da je je sreča kar pravično odmerjena in da je večji problem v tem, da je mi ne prepoznamo...sanjamo o grozdju, ko češnje zorijo...


07.12.2005 | Tonko
Na kratki rok ne morejo vsi zmagat, zato se pojavlja nezadovoljstvo. Nekateri grejo na veliko zmenkov, ampak kljub temu nič ne dosežejo, ne najdejo pravega partnerja. Tukaj lahko kaj pametnega dosežeš samo na srednji ali dolgi rok, v mislih imam iskanje za resno zvezo.


07.12.2005 | Haložanka- za PRISMOJENO
Kadar gre sreča mimo tebe zaprtih ouk, je nea kliči - ne bo te prepoznala. Kadar te sreča odprtih oči, je ne kliči - prepoznala te bo! Mnogo lepih srečanj ti želim!


07.12.2005 | Toti
Kje ste tote punce? Samo študirate al tud lezbijke postale?


07.12.2005 | nadaljevanje
... vlak že füčka... hahaha


07.12.2005 | Haložanka
Če še de keri mene povabo na zmenek, mu bom kuj s prve dala. Matej, jaz sn že proti pedesetim, pa se midi.


07.12.2005 | Matej
Ja, imaš prav ISTRANKA, biti ob pravem času na pravem mestu, se strinjam, ampak a veš, da po določenem številu teh zmenkov že malo obupaš, pa sej ne da bi popolnoma, ampak srečuješ vse vrste punc in res bi bilo zanimivo, če bi bila kakšna tudi takšna, ki jo opisuješ sama, po pravici povedano, je še nisem srečal, vse so kar nekaj pričakovale in ni mi všeč, da mora vedno moški biti tisti, ki vodi pogovor. Rad imam samozavesne ženske, ker mislim, da si vsak od nas želi enakovrednega partneraj in ne "privesek"...se strinjaš ? Je pa tale predpraznični čas ravno primeren, da se zgodi kaj "čarobnega" :))) Mlad sem pa res, no, nekje blizu tridesetih bom :) Lep pozdrav tebi Istranka in vsem ostalim ! M.


06.12.2005 | istranka
Matej, ti nisi imel sreče da klikneš ta pravo. ( Sreča je biti v pravem času na pravem mestu ) Ne obupat, še si mlad, srečno


06.12.2005 | Matej
Pozdrav vsem! Prav zanimivo in smešno mi je bilo prebirati tele vaše komentarje, mišljenja, izkušnje...Tudi sam imam nekaj izkušenj s prvimi zmenki tako dobrih kot slabih. Dejstvo je, da smo moški in ženske pač različni, in tega dejstva pač ni mogoče zatajiti, je pa res, da oboji hočemo le eno-partnerja! Glede na vse povedano sem mnenja, da moraš biti to kar si, in to je bistvo !!! Slej kot prej naletiš na osebo s katero sta si kompatibilna! Vsi imamo slabe in dobre izkušnje, le nekaj je, časi se spreminjajo in tudi ženske dobivate več "moči" ali če bi drugače povedal, se uveljavljate, kar je meni popolnoma všeč, ni mi pa všeč, da vam to potem stopi v glavo in se nekako "maščujete" moškim za "dominanco" v zadnjih eri. Močno spoštujem žensko, ki je uspešna ima svoj osebnost, cilje, mnenje in še kaj bi se našlo, ob enem pa je še vedno ljubeča oseba, ki se smeji, tudi kaj zlika, ti nameni nasmeh ko kuhaš itd...to je ideal, ki pa je dandanes žal redek...Ampak, sem mnenja, da z določeno frekvenco zmenkov najdeš pravo osebo, no jaz jo še nisem...ampak še vedno upam...DUM SPIRO, SPERO :) Lep večer vsem !


06.12.2005 | NewAgeMacho
Ni kaj, veliko zanimivega povedanega. Živimo v času velike konkurence,tudi na področju zasebnih stikov, na žensko je treba danes naredit velik vtis, jo prepričat, da gre z nami na zmenek. Ni težko ugotovit, da ta boljše bejbe danes vse študirajo na faksu ali pa imajo končan faks, kar pomeni, da so tudi bolj zahtevne in iščejo nadpovprečnega moškega, skratka iščejo uspešne moške.


05.12.2005 | Haložanka
Prlek, ka če bi mijadva sklenla eniga kompromiseja? Prleško-haloškiga? Ha?


05.12.2005 | realistka
Jaz bom pa pritrdila prleku, pa ne samo zaradi georafskega porekla, ampak ker se tudi meni zdi nujno, da človek napravi pameten obračun s sabo in svojo vestjo preden se loti novih podvigov. Če vališ krivdo na druge se postaviš v vlogo žrtve, kar je najmizernejša možna poza, ki kar kliče novo polomijo. Ne strinjam se pa s prlekom, da je treba biti minimalist...česar ne iščeš ne moreš najti...


05.12.2005 | tasilo
lepo napisano, sam je pa res, da prvi zmenek ne rabi ravno večerja bit sej se da punco še z čim lepšim impresionirati.lp


04.12.2005 | istranka
prlek, ljuba duša, vedno piši sam v svojem imenu, o tistem kar ti čutiš, o tistem kar ti veš, sam v singularju. Ne moreš posploševat stvari in govoriti, pisati v imenu večine, če ravno nisi v zmoti. Vedno začni pri sebi. Srečno pri iskanju svoje lepše polovice....


04.12.2005 | prlek
malo sem preletel vaše komentarje opazke in pripombe vseh vrst pa so me zasrbeli prsti im moram nekaj pripisat. ne glede na vse povedano je dejstvo, da imate vsi prav ter se hkrati tudi vsi motite. priznam, tudi sam nekaj časa plovim v teh vodah internetnega spoznavanja in ugotavljam, da je vse skupaj igra; igra čustev, pričakovanj in skrite želje po nečem novem. roko na srce, zakaj smo tukaj? ker smo razočarani nad svojim življenjem. eni smo si ga zafrknili sami drugim smo ga taki kot jaz. a sedaj vsi iščemo nekaj kar smo imeli pa smo izgubili zaradi svoje nesposobnosti prilagajanja in sklepanja kompromisov, mogoče pa nekateri tudi zaradi nespameti. življenje je en sam skupek kompromisov!! ker smo ostali na tak ali drug način sami smo nezaupljivi do vsega in vseh. vzemimo to kot nekaj zanimivega in bodimo veseli če bomo po tej poti spoznali res kako prijetno osebo s katero se bomo razumeli. ne gradimo gradov v oblakih. če bi blo na zemlji res tako kot si želimo potem bi bili vsi pošteni in iskreni ter bi vsakomur lahko verjeli na besedo kar pa vemo da ne moremo. vem da bo moj komentar naletel na veliko kritik in komentarjev češ da sem odšel od bistva: kaj in kako na prvem zmenku a me to ne moti. tudi o tem lahko kaj več napišem drugič če kdo hoče zaenkrat pa bo dovolj. imejte se vsi skupaj


30.11.2005 | Haložanka
Zdraviče! Ka vam jaz povejm, ka je živleje neka, ka se dogaja proti moji volji. Je pa vseeno lejpo. Sploh gnes, ko fse leče okoli mene.


28.11.2005 | NN
Maš prav..NN...bi lahko pomenlo tudi "nekoliko nezaupljiva" :-)))...sam tisto "včasih" ne velja... nej bo raj "dokler nekoga ne spoznam"...


28.11.2005 | LOKI
Pozdrav vsem... glede na vaša ugotavljanja in trud, razumeti nasprotni spol, priporočam naslednjo literaturo: Allan & Barbara Pease: Warum Männer nicht zuhören und Frauen schlecht einparken. je fantastična, saj odkriva fiziološke razlike med spoloma in s tem razlaga tudi pogojenost obnašanja obeh spolov... in kako zabrenkati na prave strune, seveda;)) Lp vsem P.S. Obstaja še drug del, a se trenutno ne spomnim naslova.. sicer pa internet obstaja, dostop do informacij pa tud.;)


28.11.2005 | karamba
No,NN-ka,sedaj vsaj veš kakšna si...grozno (ne,ne,hecam se)...v resnici mislim,da si kar v redu,le včasih opravičuješ svoj nick...(nekoliko nezaupljiva)...ja,kdo pa ni tu gor?


27.11.2005 | NN
"kruta, iščem dlako v jajcu, se me bojijo, prezahtevna,..." Kej takega mi do zdej še nobeden ni reku, ampak..vsaka stvar je enkrat prvič, pravjo :-)))


27.11.2005 | opazovalec
NN, mogoče pa si preveč kruta do moških na zmenku, iščeš dlako v jajcu in se te bojijo. A lahko poveš kakšen poklic opravljaš, imaš fakulteto in si bolj zahtevna, pa kakšen nick imaš na Ona-On. Hvala za morebitne odgovore.


27.11.2005 | UrY
Ko psu na rep stopis zacvil, a ne?! Carpe Diem.


27.11.2005 | IQ sobne temperature
a zdej bo pa istranka mela tri glave, al kaj?


26.11.2005 | istranka
Semžebaraba, se ti zdi nemoralno imeti tri nick-a? Marsikateri moški jih ima vsaj 3-5, morda tudi ti, pa si še preštevanje svoji radovednosti privoščil. V vseh treh sem pa odkrita in iskrena, nič ne skrivam, kaj pa ti ? Nja prvi vrže kamen tisti, ki je brez greha! Kmalu bom zapustila te strani, ker se ne splača zgubljati čas z enimi istimi tipi, ki so prijavljeni na vseh mogočih portalih od kupida , ona-on, urgence, zmenka in kaj vem še kje ne . Pa ne zato, ker nisem plačala računa ampak zato, ker že imam svojega princa, nekajkrat sem napisala da znam biti zvesta.Imejte se lepo in veliko sreče pri izbiri ta pravega partnerja.


26.11.2005 | NN
UrY...če sm tud jest ena od teh, ki se ti smili...nej ti sam povem, da ni razloga za kaj takega :-). Ne vem sicer, zakaj se jeziš...ti si postavu vprašanja in jest sm nanje odgovorila... Če moji odgovori niso bili takšni, kot si jih želel slišat...sorry... :-) imava pač različna mišljenja, kar pa ni razlog, da nekoga žališ... In...še nekaj o lažeh... Nikoli, ma res nikoli... ne lažem... V mojmu profilu je napisano vse točno tako, kot je v resnici...v živo povem vedno to, kar mislim... Bila sm na kar nekaj zmenkih (torej nism ena tistih, ki se skrivajo, očitno nimam razloga za to, ane :-)) in verjel al pa ne, nimam problemov s tem, da si nebi mogla dobit tipa. Ampak...a mi verjameš, da nekateri tle gor niti svojega pravega imena ne povejo ? Da o če drugem niti ne govorim... :-)


26.11.2005 | UrY
Najprej sm mislu, da se bo tuki dal prebrat kesno pametno stvar, zdej pa bl k tole berem, bl se mi vsi smilte... vsi neki zakompleksani (ok, ne cist vsi... ampak sej se vid kdo :)), zafrustrirani, k si ne morte dobit dobrga tipa al pa bejbe... se smilte sami seb in se prepricujete in si lazete kok ste oh in sploh... sicer pa sej vsi sanjarmo kdaj pa kdaj...;)


26.11.2005 | semžebaraba
Bravo istranka to si napisala ko se šika...za v knjige...resn mislm.Sm kaj ti to pomaga ko pr teb praksa ne sledi teoriji.kako si drgač razlagat dejstvo da imaš na ona-on tri uporabniška imena:istranka ,simpatija1 in podkozarje(vsak lahk prever na ona-on)Kaj ni to manipulacija,zavajanje,nepoštenost?Kaj si lahk misliš o taki ženski?Jst sem baraba in to prznam...pa dej še ti tvojo nemoralno pozo.


26.11.2005 | Žmauc
NN, ti rajš povej, če imaš profil na Ona-On, da bodo moški lahko videli tvoj opis in tud kaj nudiš, želiš imet otroka z moškim al ne, ker vsi se ne bodo zanimal za tebe.


26.11.2005 | istranka
N.N., hvala za podporo, vedi, veliko več je moških, ki niso zateženi, cenijo pametno in samozavestno žensko bitje, želijo enakovredno partnerko ob sebi, niso pa imeli sreče dobiti in srečati tako, zato, ker je tako kot med moškim svetom veliko barab, veliko tudi neresnih žensk v ženskem svetu. Dandanes moraš biti previden, ker vedno nekje delček srca pustiš, ljubezenske rane pa težko in počasi celijo. Tudi moškim je dovoljeno jokati, niso vsi supremeni, tud njim je hudo, ko jim kaj spodleti, sam malce težje priznajo.Spoznala sem moškega, čudovitega človeka, katerem je zaupanje v žensko bitje tako skresala ena nesamozavestna in razvajena ženska, nesposobna kot partnerica dajati, rada bi samo prejemala. Moški, pa rabi čas, veliko več kot ženska ( dokazano v strokovni literaturi ), da uredi svoje vtise. To pomeni da jim moramo pustiti da dihajo in sami s preteklostjo pometejo. Pa ne celo večnost. Preverjeno pa drži tudi rek: Vzljubiš šele takrat ko čutiš da izgubljaš. Velikokrat se tega niti ne zavedamo. Igrati se s čustvi je nedopustno, poniževajoče in nesramno, ker s tem preizkušamo moč drugega, čustveno moč. Mar se ne bi raje pogovarjali in radi imeli, pričakovali samo toliko kolikor lahko sami ponudimo?


26.11.2005 | NN
:-) bravo...k se srečava, če se kdaj srečava, plačam pijačo ... "Samozavest, pamet in izkušnje" očitno niso vrline, ki bi krasile tako iskano "idelano žensko"... Nismo idealne, pa kaj pol ....:-)) Ampak...jest še zmer verjamem, da so tud izjeme...in te izjeme bodo prej al slej naše :-)))...


26.11.2005 | istranka
semžebaraba,ne rabim apaurina fant, zaradi tebe in tebi podobih zagotova ne bom svojih stališč spreminjala.Zakaj ? Zato ker stališča nekaterih barab niso vredna niti komentarja, niti besede. N.N. , realistka in jaz smo samozavestne in pametne ženske, z dovolj izkušenj, verjemite, takih žensk vi nikoli ne boste spoznali, na našo srečo in vam v škodo. Premislite mal,kdo je veči provokator, me, ki realno napišemo svoje izkušnje in že doživeto ali vi, ki vam nič od opisanega ni všeč zato, ker resnica močno, močno boli? Želim vam srečo pri iskanju svoje idealne ženske, skulirali se boste s časom, ko boste mal bolj dozoreli, nezrelim moškim naša mnenja gredo na živce in nam pol priporočajo apaurin. Ne dobiš ga brez recepta, ni v prosti prodaji, za živčke zdravit je treba zdravniku


25.11.2005 | semžebaraba
Če stopiš mački na rep zamjauka,istranka dej se skuliri al pa apaurin vzem.


25.11.2005 | NN
...ne kompliciram..in ne izzivam...le odgovarjam... :-) sorry... če te to mot... Glede slabe volje pa...jest sm pa tko redko slabe volje...če pa že sm, to zihr ni zarad koga tle gor :-)))


25.11.2005 | istranka
barababompostal in barabasemže, pa kaj bluzite, pišite sam tolk, da kaj napišete? Vse kar ste napisali je ena sama ptovokacija in žalitev, a na tak način mislite dobiti žensko? Žalostno! Upam, da vas eskiviram v velikem loku. Kritik in kaj je pošteno? , se vas tudi smola drži, slabe izkušnje? Jutri ne bo konec sveta, verjemita, splača se mal spremeniti mnenje in kar počez in vzdolž čez ženske. Vsako žito ima plevel, evropsko ali ameriško brez razlike


25.11.2005 | simple
NN, ne kompliciraj in ne izzivaj moških na tem portalu. Sama si kriva, če ti potem nasprotujejo in si slabe volje.


25.11.2005 | NN
"mlajšo, lušno in pošteno" :-) ... ma tle pa še neki manjka ... "blond,dolgi lasje, mere-90/60/90"... drage moje... dejmo se "zabrskat" dva metra pod zemljo :-))


25.11.2005 | istranka
Dilema, motiš se !


25.11.2005 | NN
Dilema....verjem, da se motiš...:-)


25.11.2005 | NN
kolkjeura? ...ma kdo pa pravi, da je tista znana formula starejši moški-mlajša ženska...tud taprava formula??? Leta pa res niso merilo...za se dobr met ...


25.11.2005 | NN
No lej UrY...o tem že skoz pišem...zelo konkretno se mi zdi :-)) Pod 1.- nimam komentarja, ker dela tisto pod 2. - kar pomen- povem direkt in hočem vedet direkt :-)) 3. Moje mnenje o zmenkih (dne 7/11) - zlo na dolgo in široko :-)) Torej, vse sem nepisala, še preden si ti kej vprašal...sam dobr je treba prebrat :-))) Manjka samo nekaj - Kaj pričakujem od moškega? - Nič več in manj kot to, kar mi lahko da...:-) Bo dost jasno??


25.11.2005 | istranka
Škoda je časa za polemike z moškimi ki imaji IQ sobne temperature, ne prenesejo ne resnice, kaj šele kritike, vlečejo travme iz nekih prejšnjih razmerij in tukaj pluvajo po vseh ženskah. Ne pišemo zato da bi svoje komplekse potešili, ampak svoje izkušmje in svoja videnja povedali, katera mogoče komu kdaj bodo prav prišla. Tisti ki znate in ne želite potegniti iz teh vrstic nekaj zase, pa nehajte napadat tiste ki kaj napišemo. Izzvane smo bile ženske, da napišemo kaj in kako pri prvem zmenku, zdaj prosim moške, da napišete kako si vi predstavljate in kako prvi zmenek, kaj ste morda doživeli in v čem je pravzaprav problem, morda ne govorimo isti jezik ali smo pa res z druge galaksije. Prosim brez žalitev.


25.11.2005 | Kaj je pošteno?
realistka, Tudi jaz ti želim, da bi našla moškega v skladu s tvojimi željami. Srečno.


25.11.2005 | realistka
no potem sem pa vesela zate, morda si se pa samo spotaknil in pomotoma zaletel v eno (sam poglej kaj si napisal), ali te pa samo moti, da se tukaj drenjamo take ki ti nismo po tvoji meri...kdove?...pa saj ni važno...eno lepo mlado princesko ti želim in še to, da bosta srečna do konca dni


25.11.2005 | Kaj je pošteno?
realistka, Nikoli nisem omenjal mame, to ti omenjaš. Iščem mlajšo, da je lušna in poštena, kar si vsak pameten moški želi. Mogoče ti iščeš moškega, da mu boš mama, na ta način ti ne bo treba seksat z njim in še vedno boš iskala prek Ona-on, za kakšne druge potrebe. Če si to mislila, ne vem če boš takšnega dobila!?


25.11.2005 | realistka
Morda sem se res malo bolj grobo opozorila na zelo očitno dejstvo, da iščeš mamo ne partnerko in nisi edini veš. Razumem, da se moški brez obveznosti ali takšen,ki je svoje obveznosti odložil na pleča svoje bivše partnerice ne želi zapletati z žensko z otroci, razumem in se mi ne zdi vredno moralizirat. Ampak so tudi takšni,ki zavestno ali podzavestno iščejo ravno takšne ženske (ne vem kako bi ga sicer lahko kot praviš zajebavale itd)...torej jih želijo in se jih bojijo...to se odraslemu moškemu nebi smelo dogajati...kaj praviš? In če bi kateri uspelo,da bi kakšnega takšnega posvojila se mora zavedati, da ji partner ne bo nikoli, kajti če bo slučajno odrastel bo odšel v olajšanje obeh sicer, vendar bo seboj odnesel tudi nekaj vstran vrženih let. Vidiš to je pa moja egoistična resnica.


25.11.2005 | Kaj je pošteno?
Vsak ima pravico povedat svoje mnenje, ker živimo v demokraciji. realistka, Nimaš pravice žalit druge, zaradi tega, ker izražajo stališča, ki tebi niso všeč. To je to.


25.11.2005 | Kaj je Pošteno?
realistka Ti si mogoče realistka za svoje egoistične potrebe, do drugih pa bodi bolj spoštljiva.


25.11.2005 | realistka
Gledam niz bolestnih izpadov izgubljene moške duše in zdi se mi da bi te morala za trenutek stisniti k sebi kot mati...moja otroka bi to razumela, imata kot vsi otroci veliko srce...vendar domov te žal nebi mogla peljati,ker posvojiti tako velikega otroka je pa za samohranilko le prevelik zalogaj


25.11.2005 | Kaj je pošteno?
Tiste, ki imajo 2 otroka iz prejšne zveze, bi se morale na realna tla spustit, ne morjo pričkvat nikoli poročenga brez otrok in še mlajši, da je, to je enostavno noro. Noben pamtn ne bo pristal na to. Take bi morale iskat moškega z istim statusom, 1 ali 2 otroka iz prejšne zveze, ne pa da tukaj zajebavajo. Tako je povsod po svetu, tudi v ameriki, življenje je preveč zajebano, nekatere niso v stiku z realnostjo. To je to.


25.11.2005 | fukmašina
Kdor je naročen na mobisux novice, je sigurno prejel video, kako sta dve bejbi v fitnes centru na fuk mašinah,napredek tehnike je zelo hiter, še malo pa nas ne bodo rabile. Povečajte svoje finančno premoženje in tudi mednožno premoženje in prihodnost vam je zagotovljene.


25.11.2005 | Dilema
NN, istranka, Simpatija 1. A ni to ena in ista ženska?


25.11.2005 | semžebaraba
Jst pa mislim da ženske tuki sam nakladajo in se delajo hrabre,v resnici pa komej čakajo da kerga ulovijo.Ene so tako vnete pri tem da imajo dva uporabniška imena. zenim iščejo jebača z velkim tičem in močnim rokam, zdrugim pa naivnega z debelim tošlnom.Tuki gor se delajo poštene in pametne, vsa čast redkim izjemam.


25.11.2005 | barababompostal
V čem so barabe bolši od ostalih moških in imajo lepe ženske? Ker si veliko upajo in se jih ostali bojijo, znajo zaslužit veliko dnarja, tudi z sumljivimi posli, ampak noben jim ne more nč dokazat. Zakaj so jim ženske zveste? Ker si jih ne upajo varati in vedo kakšne bi bile posledice, sledile bi batine in tud na policijo si ne bi upale. Istranka, ni treba da se ukvarjaš s tem, kakšne možnosti kdo ima, to se tebe ne tiče. Barab ne zanimajo otroki drugih, pa tudi nobenga pametnega moškega ne. Tiste, ki nočejo fafat, bodo ostale same, pa tudi povpraševanje po analnem sexu se povečuje. Moški, ne bodite take copate, jasno povejte svoje mnenje in ne nasedajte provokacijam s strani določenih žensk.


25.11.2005 | realistka
zelo lepo si to napisala istranka, poučno za njega in njo...morem pa povedati, da je bila moja bera približno takšne "drže",kot jo opisuješ zelo borna...velikokrat sem že odnehala, a v trenutkih osamljenosti se vračam po kakšen drobcen obliž za dušo, "svojega princa" pa iščem v otipljivem svetu in v domačem becirku


25.11.2005 | istranka
Fantje, sprašujete kako naj bi po žensko izgledal 1. zmenek? Na nekaj mest sem napisala, tudi kako naj ne bi izgledal. Veliko je odvisno od profila, opisa, pričakovanj, ciljev...Na prvem zmenku je že vse jasno, prva komunikacija /oči v oči - oči so ogledalo duše. Seveda na prvi zmenek prideš urejen in kar se da sproščen, saj ne greš pred oltar, obnašaj se kar da vsakodnevno in spontano, tako kot v resnici si.Meni je zelo pomembno da na prvem srečanju ni nobenih obljub, da prespim in uredim vtise.Pričakujem, da me moški, če sem mu seveda kolk tolk všeč, pokliče, povpraša po mojih vtisih, tudi če se je odločil, da me ne želi nikoli videti, lepo je povedati iskreno, ne pa kot nekateri, ki izgenejo kot kafra in po enem tednu sporočijo - nisi me potegnila.A to ni mogel povedati prvi dan, prvi dan se obnaša kot kralj, predstavlja sebe, vse ah in oh, pol pa ugotovi da je doma žena, ali pa ga vmes kar druga kliče in si je v pričo mene laže da je na sestanku ali kje drugje, groza , vam povem. Ne se čudit če smo ženske izbirčne, v naravi je tudi tako, samec ne more glih vsake samice naskočiti....Fantje, problem je sam v tem da ste premalo iskreni, s preteklostjo nimate vedno poravnanih računov in me, ki imamo šesti čut to kar hitro začutimo. Da niti ne omenjam strahu v primeru da je ženska bolj samozavestna in urejena, potem se vas loti občutek manjše vrednosti. Ni treba da imate fakulteto, življenjska šola je najboljša šola, če ženska za katero ste se ogreli ima že otroka ali dva, ste pripravljeni sprejeti jo v paketu? Otroci so vendar del nje, pa veliko vas ima tudi otroke pri bivši partnerki? Treba je vedeti kaj želiš in kaj ti je cilj- pazi uresničljiv cilj. LJubezen ni trgovina, s čustvi ne moreš barantati, kritiko je tudi treba znati prenašati...To naj bo zaenkrat to, oglasim se še ....


25.11.2005 | jutri
Jutri bo boljše. he-he


25.11.2005 | blablabla
Se strinjam z zadnjimi izjavami in dodajam, da zmenki niso več kar so bili in tudi ne moreš zaupat ženskam. Če imaš samo srednjo šolo, pa sploh ne moreš iti na zmenek z fakultetno izobraženo žensko, ker ima ona drugačna merila(visoka merila) in si za njo manj vreden. Še en dokaz, da osebnost ni pomembna in da se dogaja diskriminacija .


25.11.2005 | kritik
Vsaka čast, ta Onaon dobr zrihtan,grafka in to laufa, ampak problem so ženske,preveč ponudb dobjo in potem nočejo z vskm na zmenk, zahtevajo slikco in ne pridjo na zmenk. Ženske si preveč upajo in še zajebavajo, mislm, da smo moški v slabšem položaju. Ne vem, kaj bm nardu, verjetn ne bom plaču članarine, tud kolegi mpravjo, da mal žensk dobjo.


25.11.2005 | kolkjeura?
Vsem nam mora biti jasno, da obiskovalci te strani podajajo izjave v povezavi s svojimi interesi.Vsak v življenju hoče čimbolš partnerja dobit in znana je formula-starejši moški, mlajša ženska. Mogoče pa ta formula kteri ženski ne diši?


25.11.2005 | UrY
Sej, ponavad se vedno to zgodi, da ko je treba neki konkretno povedat, pa noben(a) nc ne ve. Men se zdi prav jasno kaj hocem vedet in kaj povedat, samo pozorno je treba prebrat ;). Ampak vseen, da ponovim... 1. ...nekatere pravite da pokažete da vam je tip všeč. Ja, vse lepo in prav, ampak kako pa ve to pokažete? 2. ...direkt poveš al ti je nekdo všeč al ne. ..bi ženske to rade, sam ona pa ne bo nikol nč povedala konkretno direktno. Zakaj? 3. Pa k smo že glih pri zmenkih in to.. kaj ti kot ženska pričakuješ od tipa na prvem zmenku, kako nej zgleda prvi zmenek, o čem naj bi se pogovarjala (glede na to da smo že slišal neki o tem, o čemer naj se nebi), kaj je za vas idealni prvi zmenek, kako naj se konča... Kaj pričakuješ od tipa kateremu si všeč, kot pristop, recimo v baru, trgovini, knjižnici,... A je zdej kej več jasn al še zmeri ne?


24.11.2005 | karamba
Ja,UrY je mal bolj na široko povedal svoje mnenje pa je težje izluščit bistvo...je pa to njegova pravica.


24.11.2005 | istranka/Simpatija1
Resnici na ljubo , jaz te tud ne štekam, kaj si že želel povedati, veliko napisanega, malo povedanega, potrudi drugič mal bolj UrY


24.11.2005 | NN
:-) ma jest nč ne vem, kaj hočeš vedet UrY...


24.11.2005 | UrY
Živjo! Sem mal prebiral vase komentarje. Morm rečt da je kr neki yanimivga materiala, kr nkei uporabnih napotkov za moškega. S člankom zgoraj se nebi čist strinjal, bolj dam prav prvemu komentarju (od A.) in pa tudi komentarjem od NN. V bistvu se mi zdi da bi bla najbolša kombinacija obeh. Me pa tut neki zanima, nekatere pravite da pokažete da vam je tip všeč. Ja, vse lepo in prav, ampak kako pa ve to pokažete? Me zanima konkretno. Zavedat se morte da moški spol ni tako dojemljiv za branje med vrsticami in bodylanguage-a kot so ženske. Večina moških ne zna pravilno interpreterat vaših pogledov (če s tem hočte pokazat da vam je všeč) al pa naključnih dotikov... OK, včasih je to res očitno ampak če je vse skupi še na začetku in smo še v fazi "tipanja" kako nej to človk ve... kako nej moški ve kaj se plete v ženski glavi. Ne more. Jest se definitvno strinjam s tem da direkt poveš al ti je nekdo všeč al ne. In kar sm tuki prebral, bi ženske tut to rade, sam po drugi strani pa ona ne bo nikol nč povedala konkretno direktno. Zakaj? Tut jest bi raj vidu, da če greva na date in sm ji bedn al pa se ne ujameva al pa ji kakorkoli drugač ne ustrezam, da enosavno reče NE, nisi mi kul, ne bova se več vidla, al pa da pove da sm ji všeč. Ampak ne... jest morm to narest ona pa ne.. pa tolk si prizadevate dekleta za enakopravnos z moškimi. Jao... Pa k smo že glih pri zmenkih in to.. kaj ti kot ženska pričakuješ od tipa na prvem zmenku, kako nej zgleda prvi zmenek, o čem naj bi se pogovarjala (glede na to da smo že slišal neki o tem, o čemer naj se nebi), kaj je za vas idealni prvi zmenek, kako naj se konča... Kaj pričakuješ od tipa kateremu si všeč, kot pristop, recimo v baru, trgovini, knjižnici,... Sej vem, sto ljudi sto čudi, sam vseen, neka rdeča nit mora bit. Pa tut to, da obstajata samo dva tipa moških... ne vem no, se nebi čist strinju, so vsaj 4 tipi... res je da prevaldujejo 3je... macoti, copate in zasedeni, so pa tut se tisti ki jih ženske hočjo... samo najdit jih je treba. Men se zdi in jih tudi kar nekaj poznam, da taki za vzpostavitev kontakta in izpeljat prvi date rabje mal en tak push... pol, pol so pa to za vas idealni moški... no ja... ideali... heh,.. sam kaj hočem rečt, da če bi tut ženske kdaj mal pripomogle oz pomagale nam moškim naredit prvi korak, izpeljat zmenek in tko... bi tut ve mele več uspeha. Zdej pa pričakujem vaše komentarje in nasvete.. pa lep pozdrav.


23.11.2005 | diamant joe
NN, si malo falila. 3 tipi moških so, ne dva. In so kot javni sekret: ali so umazani, ali pokvarjeni ali pa zasedeni..


22.11.2005 | istranka/Simpatija1
Karamba, karamba, vse v rimah


22.11.2005 | karamba
Sem fant od fare,mam knofe na pare,rajši kot nobel parižanko,imam našo istrijanko.Jo primem čez pas,mal zares mal za špas,zavijema v prvo osmico,na pršut in medico.Istranka,seveda bova šla kdaj skupaj malo naokol.Sedaj naj samo še NN pove,s katerega konca Primorske je pa bomo lahko šli skupaj.Medtem se bo tudi cincarka premislila.


22.11.2005 | NN
Da se ne boš preveč matral....:-)) pa prevečkrat falil....:-))) pa, da te kdo po pomot ne skur :-)))... primorka sm


22.11.2005 | istranka/Simpatija1
Karamba ti si res fant od fare, pa vsaj priznaš, če se zmotiš,pa če že tako po obalnih vaseh hodiš, vzemi kdaj pa kdaj še mene s seboj, v družbi je bolj prijetno, jaz se dobro znajdem tudi v gostilni, čeprav ne pijem alkohola, niti piva


21.11.2005 | oda
veš draga, tudi ko sem z drugo mislim samo nate, gledam jo in vidim tebe, v mojih nosnicah je še tvoj vonj in vsak dotik je v resnici hvalnica tvojega telesa.....veš draga....


21.11.2005 | karamba
Matr sm falu...je rekel bog,ko je pomotoma skuru nuno namesto preklinjajočega duhovnika.Če lahko fali sam bog,potem lahko tudi jaz.


21.11.2005 | NN
Ma res no karamba...dej se mal zber :-) ... si falil 1000 %-no


21.11.2005 | vonj po ženski
ljubi bog karamba...zberi se vendar


21.11.2005 | karamba
Oprosti in še enkrat oprosti....čista pomota.


20.11.2005 | NN
No..nek mi pa ni čist jasn...prlečka??? :-)


20.11.2005 | karamba
NN-ka,a me boš prišla pogledat? Jaz sem povsod po malem, najraje grem v Prade kjer me imajo vse rade...potem grem v Popetre po dve Petre...zavijem še v Kampel,da bom bolj vesel...in ko sem čisto hin,grem še v Bošamarin...No,prlečka,odloči se,kje se najdeva...


20.11.2005 | NN
Aja...karamba...kje se ti to na ogled postavlaš? :-)


20.11.2005 | NN
Simpatija 1...ma, kako dobro te razumem... Bistvo vsega je odkritost, dragi moji... To dajem in to hočem... Je preveč? Ne delam se "lepa"... nism idealna...kdo pa je? :-) Nikoli ne dajem izjav "da videz ni pomemben"...in ne verjamem nobenemu, ki pravi obratno... Vsi imamo neka svoja merila...le da...nekateri previsoka, zato zelo dobro razumem tisto "valjajo vamp pred seboj-iščejo pa ideal"... TT...napišeš mail?..., res me zanima, v čem si drugačen :-))) Tomchy...če o ženskah razmišljaš, kot o "strašilih"...škoda besed :-))...boš še dolg...iskal...ker pa praviš, da so najboljše že poročene...išči poročeno :-), pa velik sreče :-).


20.11.2005 | Simpatija1
TT, bojim se, da si doživel takšna srečanja, ne sodimo vse v isti koš, tako kot moški ne.Točno je , da srečo moraš imeti ko klikaš, včasih sam šesti čut ali prebran opis.Moški, realni moški napišejo kaj in kakšni so, kaj pričakujejo..Ženske ravno tako.Bolj ko sem odkrita, bolj se mi maščuje, pravijo, ti si naivna.Tako so me vzgajali, poštena in odkrita, ne morem iz te kože.Vedno je tako,lepa dekleta ljubijo barabe.Ma, ne bom nakladala, jaz bom vedno taka ostala, pa tudi, če sama ostanem.Če sem imela to smolo, da enemu nisem bila po volji, najdel se bo že tisti, ki mu bom.Ne bom odnehala, ker me ni strah in vem koliko vredim, koliko lahko ponujam in kaj lahko pričakujem.V principu sem raje zato da komunikacija steče v živo, oči v oči, znam čakati in znam biti zvesta.P.S. To ni moj opis, sem se že opisala nekje


20.11.2005 | Tomchy
Ženske imate vedno to srečo .Nobena ne najde pravega pa zakaj vedno klikneš takmu. Saj jih je tudi nekaj ki realno napišejo kakšni so, pa takemu ne klikneš.Tam,kjer je za videt idealno je samo vaba za težave. Pa kaj rinte tja , Saj bejbe z lepim opisom . tudi ne odgovarjajo drugače kot samo po računalniku ker se bojijo sploh pokazat ker so v resnici čudnega videza ,debele ,veliko starejše,tu pa klikajo ker jim je v službi dolgčas ,.Pa kaj bi nekomu pisaru lepe besedice ko pa komaj čakaš da zgineš iz zmenka .In se tam samo vprašaš kaj delaš .gledaš okoli ženska misli da iščeš drugo ti pa trepetaš da te nebo kdo videl s kakšno si veš kakom je če te pijatelji vidijo da strašilo okol vodiš pa se te pridno za rokico drži.NAJBOLJŠI FANTJE SO ŽE POROČENI ŽENSKE PA TUD iščrmo tako ker vsakemu kdaj spodleti pa kaj.


20.11.2005 | TT
Draga NN, tvoje razmišljanje o zmenkih se mi zdi zanimivo, nisi pa povedala v katero starostno skupino spadaš, jaz sem 37 let, ne strinjam pa se o teoriji dveh skupin moških, jaz sem drugačen. Kako lahko navežem stik s teboj?


19.11.2005 | Simpatija1
"A", istranka-res je, N.N., vse imate prav, da, doživela sem podobno, ne morem in morem (43 jih mam) razumeti, da moški npr. pr 45-ih ne ve kaj bi rad? Želi spoznati žensko, ta pravo žensko bitje, v svoji moški glavi ima sliko o tem kako naj bi to bitje izgledalo, kako naj bi se obnašalo...Vglavnem, ko se pokažem pred takim tipom za tren obnemi, potem pa skozi pogovor ves čas nekaj sam zase premleva in tuhta, najbrž premišljuje kakšno življenje bi bilo s tako žensko, potem pa išče napake,sprašuje kolk sem ih že srečala, kakšne tipe sem spoznala, zakaj sem tako in tako v danem momentu reagirala( ženska sem-najbrž zato), vse do tega kakšn seks mi je všeč itn. Če sem povsem odkrita mislim da sem sita "Moških" ki se imajo za svetnike.1. zato ker večina napiše da so nekadilci-kadijo kot turki, 2.napišejo da so ločeni-žena pridno igra vlogo žene doma, 3.zato kar iščejo ideal-sami pa valjajo vamp pred seboj...Ah, kaj bi naštevala, sama nisem idealna, zato na prvem zmenku pričakujem le odkrito komunikacijo, noč da prespim in malo zrihtam vtise, potem, pa malo več zanimanja za mene kot žensko...Bože kako je to vse enostavno, mi pa komplicirami in kompliciramo.A je morda tehnika kriva za vse? Nekoč sem brala razmišljanja Dese MUCK- " kako bi bilo, če bi Ana Karenina imela mobilni telefon?"


18.11.2005 | karamba
Lahko se ti na ogled postavim,ti pa šacaj...


17.11.2005 | NN
Ti kr provociraj :-) me ne mot... Ktera vrsta moškega pa si ti? "moški" al "Moški" ? :-)))


16.11.2005 | karamba
Ne vem ,kaj je to,da me ženske zadnje čase obtožujejo,da nekaj ne razumem.Seveda sem te razumel,le malo provokacije sem si privoščil...še posebno zato ker mislim,da nisi noben zmaj...no majhna zmajčica mogoče...


16.11.2005 | NN
Mhm...dva..."moški" in "Moški"... :-)... Lej, verjel al pa ne...sm zadost samokritična in priznam,da delam napake...kdo jih pa ne? In verjem...res ne rabim plonk ceglca :-), kadar grem na zmenk... Če bi dobr prebral vse, kar sm napisala ... bi mogoče celo prov razumu:-))) Sej je čist enostavno...rada bi srečala moškega, ki mi bo recimo kr direkt povedal..."všeč si mi...rad bi...."(sicer to že sama vidim, lepo je pa slišat :-) in nč ni narobe če srečam moškega, k mi bo reku "nisi mi všeč, ker..... in nočem te več videt" (tud to sama vidim, hočem pa slišat, tud če ni lepo, da vsaj vem pr čem sem :-)). Veš, celo to, da mi kdo, ki me prvič vidi, reče "posluš, a greš sexat z mano" je bolš , kot da stoji pred mano....in ne spravi iz sebe niti dveh stavkov... Pa da neb mislu zdej, da sm kakšen zmaj :-), daleč od tega.... V resnici želim samo to...kar se mi zdi, da tudi ti... spontanost... sproščenost.... iskrenost... Sm zlo zahtevna? :-))))


15.11.2005 | karamba
Ženske,mal preveč nakladate in obirate moške.A se kdaj zazrete vase in se vprašate,kaj ve delate narobe? Ne verjamem.NN-samo dva tipa moških sta,ha? Daj no,takega poenostavljanja si ne bi smela privoščit,saj si videti pametna.Verjamem,da ima marskdo slabe izkušnje na prvih zmenkih,zato bi nekatere menda na zmenek nesle kar plonk ceglc,kako se je potrebno obnašat.Pa to ni potrebno...samo malo več spontanosti...


15.11.2005 | istranka
Kr en, no ne bod žalosten, ti vedno povej tisto kar čutiš , pa bo prav,to je edino prav, če te pa ženska ne bo zastopla, pa ji nariši.


13.11.2005 | kr'en
smrk, pa sem se že skor ustrelu . zdej sem pa spet dubu upanje :D


12.11.2005 | NN
Ja, verjamem da si. In verjamem, da nas je več takih. Ne razumem, zakaj je tok težko direkt neki povedat... Vsaka resnica, pa čeprav mi ni glih po volji, je boljša od laži...al pa molka. Če vem pr čem sem, se lahko odločim...v nasprotnem primeru je to nemogoče.


11.11.2005 | res je
N.N. A veš da sem že doživela tisto kar si napisala, ne ve kaj bi sam s seboj,pa še hujše, ker ne ve kaj bi povedal o sebi.... kar naenkrat blokada, vse besede katere ih je imel na razpolago naenkrat pozabi. bolj me moti če sem za tipa resnično ogreta, da mi je všeč, mu to tudi odkrito pokažem , sam slep ne bi videl, on pa ne premore ene same lepe besede izdaviti iz grla, ženske res rabimo lepo besedo, magari glupa sam da je lepo povedana.....ej tolk egoizma in šparanja z besedami premorejo le slovenčki, naj mi oprostijo, povzemam besede vesne godina....vseen jih rabim za lepši in nasmejan jutri....


10.11.2005 | NN
Istranka,a veš kaj me dejansko najbol mot... Sam dva tipa moških so še :-). Prvi so kot copate-sam neki kimajo in hočjo nardit vse po tvoje, ti v vsemu ustrečt, kar je prov nagravžno osladno. Tadrugi so-tisti nepoboljšljivi mačoti, k mislijo, da se cel svet vrti okrog njih in da uboga reva, tud dihat ne moreš brez njega. Tistega tretjega - ki bi bil taprava mešanca med prvim in drugim, na žalost NI. Verjem, da tud men ne manjka samozavesti in razjezi me, k srečam nekoga, k neki menca tam pred mano, k ne ve kaj bi sam s samo (še manj, kaj bi z mano :-)) in k nima niti tolk "jajc" (oprostite prosim :-)), da bi si mi upal direkt povedat, kaj si misli o meni.


10.11.2005 | istranka
N N , prekleto prav imaš, sam , ne vem če bom kdaj srečala tipa ki je te strani prečekiral, pa da se vsaj mal obnaša tako kot pričakujem pa ne mislit da sem brez samozavesti, čas beži, tipi nekaj meljejo in mutijo, sami svojim lažem verjamejo.... rada bi srečala takega ki bobu reče bob, že prvi stik mora biti tak, da besede skoraj ne rabimo.....vse pa pride, včasih prepočas, včasih pa nikoli....če je je, če ni pa glih tako prav....


09.11.2005 | misleča
... mislm, enkrat sm šla na zmenk s tipom k je kr neki nonstop govoru, jaz sploh nism do besede pršla ... mislim, eni pa so res samozadostni ... mislim, da te nit ne upraša, kk si pa od kje, tccc ... mislem


07.11.2005 | NN
1.Draga večerja? Kje pa...popolnoma nepotrebno...in največkrat dosežeš nasproten učinek... 2. Videz-osebna higijena vsekakor...toda...daj nase tisto, v čemer so dobr počutiš...ne delaj se neki kar nisi 3. Obnašanje, pogovor-predvsem sproščenost...naj ne dobim občutka, da ti je v moji družbi neprijetno 4. Dragi moji...nismo vse ženske "pleh pičke" in ne padamo vse na "mačote" 5. Aha...bodi moški in povej direkt, če sm ti všeč al ne... in...a ni zoprno, če se ti nekdo kar skoz neki opravičuje 6.Kar je bilo je bilo, čemu torej govoriti o tem... 7.Poslušaj me...ne trudi pa se razumeti, saj včasih še sama sebe ne 8.Sex na prvem zmenku...mhm...tudi to se kdaj zgodi... Predvsem pa... Ne daj mi časa in ne možnosti, da bi se te naveličala...:-) pa bo vse OK


07.11.2005 | Trobla Durh Marsh
Men se ta Haložanka kr dopade, ceprav sem tut zenska. Vedn si neki pametnga zmisl, ane ane?


07.11.2005 | karamba
Jaz vem še eno: PES-a


07.11.2005 | Haložanka - nasmejana
Karamba, a poznaš ti kaki sadež, ki se začne z živaljo? KOS-tanj.


06.11.2005 | karamba
Haložanka,če bi ji kupil zlato ketnco,bi mogoče mislila,da jo mislim privezati za nogo.Pri meni so pri prvem ali drugem zmenku glavni problem tuneli...


06.11.2005 | e
no to je pa kr neki no .... kdor je to pisal v večini nima nevem kako močne samozavesti ..


04.11.2005 | Petra
Moram reči, da je tisti pod nickom A. zelo dobro napisal in res je moški, od njega se lahko učite.


04.11.2005 | Haložanka
Najpre se ji lažeš, kak si vredik, te pa letiš v cvetličarno ali pa na travnik po rožice, njej pa rečeš, ka si ji kupo zlato ketnco.... pa ni vrag, ka ne bi prišla....


04.11.2005 | karamba
No,sedaj pa vem ,kako se je potrebno obnašat na prvem zmenku.Ne vem pa,kako priti do prvega zmenka!


03.11.2005 | kurta
V dosti pogledih imas prav. Kar se tice drage večerje na prven zmenku... pa se totalno strinjam z A.


02.11.2005 | bb
Kdo je avtor tega članka? Oziroma od kje je to pobral? večina od tega članka je adijo pamet!


01.11.2005 | Mychi
Neverjetno ...ampak čisto vseh 8 točk je hudo dobro in realno napisanih. Samo še nasvet za moške ..ne trmoglavite še v naprej, da je pa z vaše strani itak vse ok in da vi že veste.....tukaj je nekaj kratkih nasvetov in kot ženska duša verjemite ...so za upoštevat!!!! Srečno!


01.11.2005 | istranka
A, veš da imaš prav, strinjam se s teboj , ne vem ali si ženska ali moški, vseen je.Ugotavljam da moškim gredo na živce take rubrike, bolj malo jih berejo-škoda. Vedno je vse odvisno predvsem od oba, treba je znati usmeriti komunikacijo in nikoli preveč pričakovati, vsaj prvič ne, ker sledi razočaranje in zaman čakanje na le en tel. klic.....


31.10.2005 | Najditelj
Tisto o denarju je pretirano. za prvo srečanje naj bo dovolj kar kava ali sok. Drugo pa bolj ali manj drži.


31.10.2005 | Rok
LOL! Tist tip k gre vn na drago večerjo, v dragem avtu, z hlačami na tleh (zarad denarnice) DEFINITIVNO ne visi tuki gor. :P Poleg tega; keš pička; nein danke.


31.10.2005 | A.
Nekej stvari imaš narobe: -zakaj bi moral zmenek biti drag(večerja).To z dragimi večerjami počnejo samo idioti.Ženske cenjio, če se fant potrudi sam nekej skuha, ne pa neko važičenje z drago večerjo. Ženski narediš vtis z obnašanjem, da se ona zabava s tabo...ne z darili, zapravljanjem denarja. -nikoli se ženski ne opravičuj zaradi nečesa, kar je dobro-namerno.Reku si, da se je treba kao opravičit, po telefonu...če klicariš.Ženska ne rabi jokajočega otroka, rabi moškega. -ženske ne smeš poskušat razumeti...še noben moški ni razumel žensk in obratno.Naredi ji nasmeške na obrazu, poskrbi za trenutke,kot jih še ni doživela, zafrkavaj se, če naredi kšno traparijo...Mimogrede: zakaj ima večino lepotic barabe za tipe?...ker so ti baraboni desci! -nikoli ne omenjaj prejšnje zveze! na zmenku s punco si zato, da njo spoznaš, ne da bi bila ona tvoj psiholog prejšnjih zvez! -res je, da v teh časih ženske dostikrat "nosijo hlače v hiši". Vsak ima ravno toliko moči, kolikor mu jo pustimo.Če ima ženska moč=she owns you=prej ali slej se te bo naveličala, ker ji nisi izziv, dolgočasen si=pustila te bo;)



Mnenj ne cenzuriramo oziroma vanje posegamo samo v skrajnih primerih, ko gre za spodbujanje nestrpnosti, navajanje h kriminalnim dejanjem, ipd. Za mnenja ne odgovarjamo.


Prijava @ ona-on.com
 

Iskanje @ ona-on.com
Sem:
od let
Iščem:
do let










Dodaj med priljubljene Slovenska spletna lestvica : si386.com Oglaševanje na ona-on.net


  igre
Sitemap